Kit automatizare poarta culisanta max.1000Kg, Basic, Nice RB1000KCE
Pentru porti culisante de pana la 1000 kg
Descopera kitul de automatizare Nice ROBUS 1000 RB1000KCE, proiectat pentru porti culisante de pana la 1000 kg si o lungime de pana la 12 metri. Functionand la 24V, acest kit puternic si eficient include motorul Nice RB1000, dotat cu tehnologia avansata BlueBUS, care permite controlul intuitiv si simplificat al dispozitivelor de siguranta si semnalizare, utilizand doar doua fire.
Cu kitul de automatizare Nice ROBUS 1000 RB1000KCE, automatizarea portilor culisante devine simpla, sigura si eficienta. Acest motoreductor de inalta performanta transforma poarta ta intr-o solutie de acces moderna, oferindu-ti confort si siguranta maxima.

Motoreductor RB1000
Acest motor Nice este compatibil cu portile culisante care au greutatea pana in 1000kg. Model prevazut cu senzor de temperatura, isi ajusteaza puterea in functie de conditiile din exterior si dispune de protectie termica.
RB1000 Nice permite o accelerare sau decelerare reglabila, la inceputul si sfarsitul fiecarei manevre.
Sistem de detectare al obstacolelor, cu posibilitate de programare pe 8 niveluri. Selectie master/slave, se pot sincroniza 2 motoare diferite pentru automatizarea a 2 porti cu canaturi contrapuse.
Tehnologia BlueBus garanteaza o conectivitate eficienta cu alte accesorii Nice, prin intermediul a doar 2 fire.
Motoreductor silentios, functionare cu rulmenti.

Caracteristici principale:
- Tehnologie avansata: Nice RB1000 este echipat cu un senzor de temperatura care ajusteaza automat puterea motorului in functie de conditiile climatice, asigurand performante optime si protectie termica. Selectia master/slave permite sincronizarea automata a doua motoare, oferind posibilitatea de a automatiza doua porti culisante opuse.
- Siguranta si inteligenta: Sistemul de detectare a obstacolelor si programarea automata a timpilor de deschidere si inchidere asigura o operare inteligenta si sigura. Accelerarea si decelerarea sunt reglabile pentru o manevrare lina si controlata la inceputul si sfarsitul fiecarei manevre.
- Fiabilitate si durabilitate: Construit din aluminiu presat sub presiune cu un finisaj din vopsea epoxidica, Nice RB1000 are o durabilitate exemplara. Motoreductorul este montat pe rulmenti, asigurand o functionare extrem de silentioasa si lina. Maneta de deblocare din aluminiu faciliteaza deschiderea simplificata in caz de urgenta.
- Compatibilitate extinsa: Motorul este pe deplin compatibil cu kitul de energie solara Nice Solemyo si sistemul de management Opera pentru conectivitate GPRS si Bluetooth. De asemenea, poate fi conectat la o unitate de control si o baterie de rezerva optionala, pentru a asigura functionarea continua in cazul unei pene de curent.

Receptor radio OXIBD
Acesta este un receptor radio Nice, compatibil cu dispozitivele care sunt echipate cu conector SM. Intr-un sistem unidirectional, rolul sau este cel de a prelua comenzile si de a le transmite mai departe.
Se poate realiza insa un sistem bidirectional, iar intr-o astfel de situatie se va efectua un schimb de informatii intre mai multe telecomenzi.

Telecomanda de automatizare Nice
Cu o raza de actiune de 100 de metri in exterior si 35 de metri in interior, puteti controla de la distanta deschiderea si inchiderea portii. Compatibila cu toate telecomenzile NICE care opereaza in rolling code, MyGO4 garanteaza o integrare perfecta. Programarea telecomenzii MyGO4 este rapida si simpla, iar instructiunile sunt furnizate in ambalaj.

Kit-ul RB1000KCE contine:
- x1 motoreductor RB1000;
- x1 receptor radio OXIBD;
- x1 telecomanda Nice.

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 1000:
Alimentare: |
230V |
Putere: |
450 (W) |
Curent absorbit: |
2.3 (A) |
Viteza: |
0.28 m/s |
Forta: |
900(N) |
Cicluri de operare: |
de la 25 / ora |
Temperatura functionare: |
-20 ÷ +50 °C |
Grad de protectie: |
IP44 |
Dimensiuni: |
330x210x303 (mm) |
Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 1000:
Lungime poarta |
Nr. Cicluri / Ora |
Pana la 4 metri |
50 |
4 - 8 metri |
25 |
Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE
1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit |
Diagnostic |
Actiune posibila |
1 |
Eroare BlueBUS |
Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata. |
2 |
Fotocelula activata |
La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole. |
3 |
Limitorul "Forta motor" a fost declansat |
In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza. |
4 |
Intrarea STOP a fost declansata |
Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei. |
5 |
Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control |
Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta. |
6 |
Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita |
Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima. |
7 |
Eroare de circuit electric |
Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica. |
8 |
O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi |
Verifica natura comenzii existente. |
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.