Garantie, Livrare & Retur

Garantie, Livrare si Returul Produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (L449/2003, OG21/1992 republicata, OUG34/2014) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Livrarea produselor :

Termenul pentru expedierea produselor aflate in stoc este de 48 ore.

Taxa de livrare pentru produsele comercializate este de 30 Lei pentru zonele acoperite de firma de curierat, exceptie fac produsele agabaritice unde taxa de livrare revine in sarcina cumparatorului.

a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
b. Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

CHELTUIELILE DE EXPEDITIE VOR FI SUPORTATE DE CATRE CUMPARATOR.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletului in prezenta curierului si in eventualitatea primirii unui colet deteriorat sa intocmiti cu acesta un proces verbal de constatare. In absenta acestui document, reclamatiile ulterioare vor fi greu de probat.

Mentionam ca: Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

Procedura de asigurare a garantiilor:

Receptia in Service

Produsele defecte, expediate catre noi trebuie sa fie obligatoriu anuntate (cu descrierea defectiunii constatate) la  si insotite de: factura (copie) si certificat de garantie in original.

In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original.

Diagnosticarea

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 48 ore de la receptia produsului defect. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, Nice.ro se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Remedierea

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct de la sediul nostru sau sa solicitati expedierea sa prin curier.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Statutul Consumabilelor

Consumabilele care nu functionează la punerea în functiune se returneaza în termen de 10 zile de la livrarea initială, însotite de o copie după factura si se înlocuiesc gratuit.

Accesoriile (cartelele de acces, tag-urile de proximitate, telecomenzile, acumulatorii, adaptoarele, suporturile de camere si de senzori, mufele, cablurile) sunt consumabile si nu beneficiază de garantie.

Returul produselor

Produsele pot fi returnate in termenul legal de 15 de zile de la data primirii lor.
Renuntarea la cumparare se poate aplica doar pentru clientii persoane fizice si numai pentru produsele livrate prin curier (conform O.G. 34/2014 in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta). Cererile de returnare* se trimit (prin posta, curier, e-mail sau fax) sau se depun la sediul nostru din I.G. Valentineanu nr.21, Pitesti-ARGES. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului, factura (copie), certificatul de garantie in original.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o alta stare decat a fost expediat (deteriorat, incomplet sau nefunctional) ne rezervam dreptul de a refuza Returul Produselor.

Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

*Expedierea produselor, catre si dinspre noi, printr-o firma de curierat, se va face doar in sistem "door-to-door".

*Puteti completa un formular tip.

*Pentru retur utilizati formularul urmator