Pentru siguranta transportului, produsele mari intre 2.5-3.2 m se livreaza doar la sediul FAN, iar cele peste 3.2 m se ridica de la sediul nostru. Multumim!
Bariera auto stradala de 3m, Nice M-Bar
Pentru deschideri de pana la 3 metri
Nice M-Bar este un sistem electromecanic cu bariera, conceput pentru gestionarea mai simpla a traficului intr-o zona privata. Acest model suporta deschideri de pana la 3m (bara va fi aleasa din optiunea de mai sus) si dispune de un motoreductor care functioneaza la tensiunea de 24Vdc.
Viteza maxima este de 1.5 ~ 4 secunde. Centrala de comanda incorporata cu tehnologie de detectare automata a obstacolelor. Blocheaza posibilele accidente cu autovehicule si protejeaza pietonii.
In urma instalarii, se va impiedica accesul neautorizat in parcari private, institutii si firme. Bariera dispune de o structura solida din otel, cu vopsea electrostatica si tratament de protectie prin cataforeza. Garantie de functionare pana la 1 milion de manevre. Sectiune eliptica, cu protectie impotriva rafalelor de de vant.
Functia Master/Slave permite controlul inteligent a 2 automatizari contrapuse.
Nice M-Bar 3m este o bariera auto stradala care ofera un nivel ridicat de siguranta. In cazul in care apar defectiuni, acestea sunt semnalizate prin diferite combinatii de lumini intermitente. Astfel, veti afla imediat daca este necesar sa luati masuri.

Protectie garantata
- Bariera Nice M-Bar de 3m va detecta obstacolele automat, iar in interior exista un compartiment care permite instalarea unui set suplimentar de fotocelule.
- Grad de protectie IP54: carcasa rezista la contactul cu apa si praful.
- Posibilitate de atasare baterie de rezerva PS324 pentru functionare in timpul penelor de curent.
- Se poate realiza o conexiune pivotanta pentru protejarea barierei impotriva socurilor.

Fiabilitate si eficienta
Bariera Nice M-Bar cu brat de 3m este usor de instalat si de intretinut. Aceasta a fost testata in laboratoarele Nice, fiind creat pentru un uz industrial si comercial. Posibilitate de utilizare in regim de lucru intensiv.
Carcasa externa la acest produs va fi detasabila, existand un acces rapid la componentele interne.

Design contemporan
Constructie robusta, usor de integrat intr-o parcare privata sau in apropierea unei cladiri de birouri.
Pe o bariera Nice M-bar de 3m se pot atasa lumini de semnalizare sau benzi reflectorizante, ceea ce imbunatateste aspectul. Model modern si elegant, cu o vopsea solida.

Un corp de bariera Nice M-Bar 3m dispune de urmatoarele:
- Capac detasabil pentru un acces usor la partile interne;
- Sasiu metalic tratat anticoroziune prin cataforeza si vopsit electrostatic;
- Reductor electromecanic de actionare a bratului cu sistem de deblocare mecanica.
Specificatii tehnice bariera auto 3m Nice M-Bar:
Alimentare (Vac 50/60 Hz): |
230; |
Alimentare (Vdc): |
24; |
Absortie (A): |
1.3 |
Putere (W): |
150; |
Viteza (S): |
1.5 ~ 4; |
Cuplu (Nm): |
100; |
Ciclu de lucru (Cicluri/Ora): |
500; |
Grad de protectie (IP): |
54; |
Temperatura de functionare: |
-20 ~ +50 grade C; |
Dimensiuni (mm): |
4000x299x1215h; |
Greutate (Kg): |
80. |
Intrebari frecvente bariere auto NICE M-Bar and L-Bar
1) Ce pot face daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si bariera nu se misca? +
Verificati daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuiti-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce pot face daca bariera nu primeste comenzile de la telecomanda? +
Asigurati-va ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a barierei. Daca nu este cazul, incercati sa repetati procedura de memorare.
3) Cum ar trebui sa interpretez comportamentul luminii intermitente de pe bariera atunci cand trimit o comanda dar bariera nu executa nici o manevra? +
Daca atunci cand trimiteti o comanda catre bariera, bariera nu executa manevra si lumina intermitente ramane stinsa, asigurati-va ca comanda a fost primita cu adevarat: daca comanda ajunge corect la intrarea PP a unitatii de control, LED-ul OK va clipi de doua ori.
Daca lumina intermitenta se aprinde, observati numarul de clipituri scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numarul de clipituri |
Diagnostic |
Actiune posibila |
1 |
Eroare BlueBUS |
Dispozitivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in timpul fazei de auto-invatare. Verificati daca dispozitivele in cauza functioneaza defectuos si, in caz afirmativ, inlocuiti-le. Daca faceti modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata. |
2 |
Fotocelula activata |
La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verificati daca exista obstacole. |
3 |
Limita de "forta a motorului" a fost activata |
In timpul miscarii, bara a intalnit o rezistenta mai mare. Verificati cauza. |
4 |
Intrarea STOP a fost activata |
Verificati conexiunile la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la activarea intrarii la inceputul sau in timpul manevrei. |
5 |
Eroare in parametrii interni ai unitatii de control |
Opriți alimentarea cu energie a barierei, apoi porniti-o din nou. Daca eroarea persista, stergeti total memoria unitatii de control, apoi instalati si programati unitatea de control din nou. Daca starea de eroare persista chiar si dupa aceasta procedura, verificati placa electronica si inlocuiti-o daca este defecta. |
7 |
Eroare circuit electric |
Deconectati toate circuitele de alimentare cateva secunde, apoi incercati sa trimiteti o comanda din nou. Daca starea de eroare persista, verificati placa electronica si conexiunile motorului si inlocuiti-le daca sunt defecte. |
9 |
Blocare automatizare |
Trimiteti comanda "eliberare automatizare", sau comandati manevra prin intermediul telecomandei cu functia "Pas cu Prioritate Inalta". |
4) In timpul unei manevre, de ce bariera se blocheaza aproape imediat sau isi inverseaza miscarea pentru scurt timp? +
S-ar putea sa fi fost setata o valoare a fortei prea scazuta. Verificati daca bara este echilibrata corect, urmand procedura aratata in videoclip, si daca este necesar, incercati sa setati o valoare mai mare a fortei.
Daca bara este echilibrata corect, blocarea sau inversarea miscarii ar putea fi cauzata de o valoare a sensibilitatii prea mare: in acest caz, incercati sa setati o valoare mai mica.
Daca miscarea barei se blocheaza sau este inversata pentru scurt timp in timpul fazei de decelerare, reduceti intensitatea franarii.
5) De ce bariera executa manevra incet? +
Ar putea fi doua motive: fie manevra nu incepe de la unul dintre intrerupatoarele de limita, fie unitatea de control nu le recunoaste. Verificati conexiunea electrica a intrerupatoarelor de limita.
6) Ce ar trebui sa fac daca bariera care ar trebui sa functioneze ca Secundara nu executa manevrele? +
Functia Primara/Secundara este folosita pentru a automatiza doua bariere opuse pentru a-si sincroniza miscarile.
Cand acest mod este setat, o bariera functioneaza ca Primara si comanda manevrele, in timp ce a doua functioneaza ca Secundara si executa comenzile trimise de bariera Primara.
Implicit, toate barierele sunt setate ca bariere Primara, trebuie deci verificat ca faza de auto-invatare Primara/Secundara a fost efectuata la ambele bariere.
7) De ce bariera executa manevra opusa? +
Parametrul "directia de rotatie a motorului" poate sa nu fi fost setat corect. Pentru a inversa directia de rotatie a motorului:
- apasati si tineti apasata tasta STOP a unitatii de control pana cand LED-ul L1 incepe sa clipasca;
- apasati tasta CLOSE in mod repetat pana cand LED-ul L8 incepe sa clipasca;
- apasati tasta STOP o data.
Dupa efectuarea acestei proceduri, pozitionati bara la 45° si efectuati procedura de cautare a pozitiei. Pentru procedura completa, vedeti videoclipul relativ la programarea barelor rutiere M si L.
Alternativ, directia de rotatie a motorului poate fi modificata prin inversarea cablurilor.
Brosura Nice S-M-L-BAR (nice_brosura_sisteme_bariere_bar_en.pdf, 4,637 Kb) [Descarcare]
Manual M-Bar (Nice_Bar_Manual.pdf, 7,984 Kb) [Descarcare]