Kit automatizare poarta culisanta 600Kg Nice ROBUS RB600 cu 4m cremaliere zincate
Transforma-ti poarta culisanta intr-un sistem modern si eficient cu Nice Robus 600, un kit de automatizare premium proiectat pentru porti de pana la 600 kg si o lungime de pana la 8 metri.
Cu tehnologie de ultima generatie, silentiozitate sporita si siguranta avansata, acest sistem iti asigura confort si control absolut.
Performanta si fiabilitate de top
Motoreductorul Nice Robus 600 functioneaza la 24V, fiind optimizat pentru utilizare intensiva. Datorita tehnologiei BlueBus, permite conectarea simplificata a pana la 7 seturi de fotocelule MoonBus prin doar doua fire, garantand o instalare rapida si fara complicatii.
Acest model se adapteaza inteligent la conditiile climatice, ajustandu-si forta si viteza pentru a functiona impecabil indiferent de sezon. Cu o viteza de deschidere de 0,31m/s, sistemul asigura un acces rapid si eficient.
Caracteristici esentiale
- Siguranta avansata – accelerare si decelerare reglabile la inceputul si sfarsitul fiecarei manevre pentru un plus de protectie.
- Silentios si robust – motor echipat cu rulmenti, oferind o functionare lina si durabila.
- Functie Master/Slave – permite sincronizarea automata a doua motoare pentru automatizarea portilor culisante opuse.
- Sistem de deblocare manuala – prevazut cu o maneta din aluminiu pentru acces usor in caz de urgenta.
- Functionare chiar si in caz de pana de curent – compatibil cu bateria PS124, care asigura energie de rezerva.

Telecomanda Nice MyGO4 – Control avansat la distanta
Kitul include telecomanda Nice MyGO4, un model modern care functioneaza cu tehnologie rolling-code, prevenind clonarea semnalului si oferind un nivel ridicat de securitate. Aceasta are 4 butoane, permitand controlul a pana la 4 automatizari diferite.
Fotocelule Nice ERA M EPMB – Protectie maxima
Siguranta este esentiala, iar fotocelulele Nice ERA M EPMB sunt special concepute pentru a detecta obstacole, prevenind inchiderea accidentala a portii. Cu tehnologie BlueBus, acestea se conecteaza rapid si eficient, utilizand doar doua fire.

Lampa de semnalizare NICE ELDC – Vizibilitate sporita
Lampa de semnalizare NICE ELDC este un accesoriu esential, dotat cu iluminare LED cu consum redus. Functioneaza perfect alaturi de automatizari pentru porti culisante, batante si bariere auto, oferind un plus de siguranta in utilizare.
Receptor Nice OXIBD – Comunicare rapida si fiabila
Receptorul Nice OXIBD functioneaza pe frecventa 433,92 MHz si este compatibil cu toate unitatile de comanda Nice cu conector SM. Acesta poate stoca pana la 1024 emitatoare cu sens unic sau 750 emitatoare bidirectionale, oferind flexibilitate maxima.
Kit-ul Nice Robus 600:
- x1 motor electromecanic ireversibil Nice RB600, cu centrala de comanda incorporata
- x1 receptor radio pentru telecomenzi OXIBD;
- x2 telecomenzi radio NICE;
- x1 set de fotocelule de exterior;
- x1 lampa girofar LED cu lumina intermitenta si antena integrata;
- x1 placuta indicatoare;
- 4m cremaliera zincate.
Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 600:
Alimentare: |
230 V |
Putere: |
515 W |
Curent absorbit: |
2.5 A |
Viteza: |
0.31 m/s |
Forta: |
600 (N) |
Cicluri de operare: |
de la 20 / ora |
Temperatura functionare: |
-20 ÷ +50 °C |
Grad de protectie: |
IP44 |
Dimensiuni: |
330x210x303 (mm) |
Lungime poarta / nr. cicluri pe ora: |
pana la 4 metri / 40 cicluri
intre 4 si 8 metri / 20 cicluri |
Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE
1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit |
Diagnostic |
Actiune posibila |
1 |
Eroare BlueBUS |
Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata. |
2 |
Fotocelula activata |
La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole. |
3 |
Limitorul "Forta motor" a fost declansat |
In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza. |
4 |
Intrarea STOP a fost declansata |
Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei. |
5 |
Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control |
Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta. |
6 |
Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita |
Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima. |
7 |
Eroare de circuit electric |
Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica. |
8 |
O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi |
Verifica natura comenzii existente. |
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.