Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P, cu cremaliere zincate

Scrie o recenzie

ASISTENTA COMERCIALA

Call Center 0348880021

WhatsApp Icon Persoane fizice 0771694939

WhatsApp Icon Persoane juridice 0771639838

SUPORT TEHNIC ONLINE

2.941 Lei
Pune o întrebare
Greutate: 22.000 kg
N-RB600P ROA8
+

Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P, cu cremaliere zincate

Solutia ideala pentru automatizarea portii culisante

Daca ai nevoie de un sistem de automatizare fiabil si usor de instalat pentru poarta ta culisanta, kitul Nice RB600P este solutia perfecta. Acest motoreductor puternic, proiectat pentru porti de pana la 600 kg si 8 metri lungime, combina tehnologia avansata cu usurinta in utilizare.

Tehnologie avansata pentru o functionare precisa si usoara

Unitatea de control incorporata si limitatorul de cursa inductiv permit o functionare precisa si fluida, eliminand problemele cauzate de variatiile de temperatura sau de utilizarea intensa. Cu tehnologia BlueBus, conectarea accesoriilor Nice devine mai simpla ca niciodata, fiind necesare doar doua fire pentru pana la 7 perechi de fotocelule.

Nice RB600P detecteaza automat obstacolele, prevenind accidentele si deteriorarile. De asemenea, sistemul poate fi echipat cu o baterie PS124 pentru functionare in timpul penelor de curent. Controlul se realizeaza prin noua telecomanda NICE MyGO4, care asigura o conexiune sigura si fara interferente datorita tehnologiei rolling-code si receptorul OXIBD.

Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P, cu cremaliere zincate - NICE.RO

Siguranta si confort cu Nice RB600P

Proiectata pentru a se integra cu automatizarile NICE de porti si bariere, lampa de semnalizare ELDC ofera eficienta energetica prin tehnologia LED. Fiabilitatea si stabilitatea performantelor sunt caracteristici cheie ale acestui produs din gama Era Light.

Fotocelulele ERA M EPMB, echipate cu tehnologia BlueBus, ofera o conexiune rapida si sigura la unitatea de comanda. Acestea monitorizeaza zona de inchidere a portii, prevenind accidentele prin detectarea obstacolelor. Instalarea este versatila, adaptandu-se nevoilor fiecarui proiect.

Construita din otel zincat, cremaliera Nice ROA8 asigura o durabilitate de lunga durata si o functionare fiabila, fiind adecvata atat pentru portile rezidentiale, cat si pentru cele industriale. Designul cu trei puncte de prindere si distantiere incluse garanteaza o instalare ferma si stabila.

Kit-ul contine:

  • x1 motoreductor Nice RB600P;
  • x1 receptor radio OXIBD;
  • x2 telecomanda Nice.
  • x1 lampa girofar de semnalizare Nice.
  • x1 fotocelule NICE EPMB
  • 4m cremaliere zincate

Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P, cu cremaliere zincate - NICE.RO

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 600

Alimentare 230V
Putere 515 W
Curent absorbit 2.5 A
Viteza 0.31 m/s
Forta 600 N
Cicluri de operare de la 20 / ora
Temperatura functionare -20 ÷ +50 °C
Grad de protectie IP 44
Dimensiuni 330 x 210 x 303 mm

Dimensiuni porti acceptate NICE ROBUS 600P:

Lungime poarta Nr. Cicluri / Ora
Pana la 4 metri 40
4 - 8 metri 20
Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600PKCE - NICE.RO
Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600PKCE - NICE.RO

Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE

1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit Diagnostic Actiune posibila
1 Eroare BlueBUS Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata.
2 Fotocelula activata La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole.
3 Limitorul "Forta motor" a fost declansat In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza.
4 Intrarea STOP a fost declansata Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei.
5 Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta.
6 Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima.
7 Eroare de circuit electric Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica.
8 O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi Verifica natura comenzii existente.
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
 
Disponibilitate:
3-5 zile

Automatizari

Alimentare Motor:
  • Motor 24V
Greutate maxima poarta:
  • 600 kg
Segment:
  • Best Buy
Selector Kit:
  • Pachet Master Full
Tip automatizare:
  • Culisanta

Nice RB600P Manual (robus_600-1000-en.pdf, 177 Kb) [Descarcare]

Nici o recenzie postata

Videointerfoane NICE