Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P MG, 4m cremaliere teflonate

Scrie o recenzie

ASISTENTA COMERCIALA

Call Center 0348880021

WhatsApp Icon Persoane fizice 0771694939

WhatsApp Icon Persoane juridice 0771639838

SUPORT TEHNIC ONLINE

2.746 Lei
Pune o întrebare
Greutate: 22 kg
N-RB600P MG ROA6
+

Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P MG, 4m cremaliere teflonate

Nice RB600P: Automatizare completa pentru confort si siguranta

Nice RB600P este un kit complet de automatizare pentru porti culisante, creat special pentru a oferi o experienta sigura si confortabila. Conceput pentru porti de pana la 600 kg si 8 metri lungime, acest sistem imbina fiabilitatea cu cele mai noi tehnologii Nice.

Tehnologie avansata si precizie in functionare

Motoreductorul RB600P dispune de un limitator de cursa inductiv pentru o precizie maxima si de unitate de comanda incorporata. Cu tehnologia BlueBus, conectarea fotocelulelor si altor accesorii este mai simpla, iar sistemul de detectare a obstacolelor creste nivelul de siguranta.

Bateria optionala PS124 asigura functionarea continua chiar si in cazul intreruperilor de curent, iar sistemul de accelerare si decelerare regleaza viteza pentru o miscare fluida si fara socuri. Telecomanda NICE MyGO4 si receptorul OXIBD completeaza acest kit modern si eficient.

Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P MG, 4m cremaliere teflonate - NICE.RO

Functionalitate extinsa si control modern

Lampa girofar LED ofera o semnalizare clara si eficienta, indicand vizual operarea portii. Tehnologia LED asigura un consum minim de energie si o durata de viata extinsa, reducand costurile de intretinere. Luminozitatea ridicata asigura vizibilitatea chiar si in conditii de lumina scazuta. Cu o constructie rezistenta la apa (IP54) si o antena integrata la 433.92 MHz, aceasta garanteaza o conexiune stabila cu sistemul de automatizare.

Fotocelulele sunt esentiale pentru siguranta portilor automate, detectand vehiculele si persoanele din zona de actiune. Cu o raza de 15 metri si protectie IP65, acestea functioneaza fiabil in conditii dificile. Alimentate la 12/24V AC/DC si cu iesiri NO/NC, sunt compatibile cu majoritatea sistemelor de automatizare, asigurand o detectie rapida.

Pentru automatizarea portilor culisante, cremaliera Nice ROA6 reprezinta o solutie durabila si eficienta. Constructia sa din plastic de tip nylon, cu insertie metalica, ofera o rigiditate superioara. Montajul se realizeaza facil, fara sudura, iar materialele utilizate asigura o functionare silentioasa si rezistenta la coroziune.

Kit-ul contine

  • x1 motoreductor Nice RB600P;
  • x1 receptor radio OXIBD;
  • x2 telecomanda Nice;
  • x1 lampa girofar;
  • x1 fotocelule;
  • 4m cremaliere teflonate.

Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P MG, 4m cremaliere teflonate - NICE.RO

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 600

Alimentare 230V
Putere 515 W
Curent absorbit 2.5 A
Viteza 0.31 m/s
Forta 600 N
Cicluri de operare de la 20 / ora
Temperatura functionare -20 ÷ +50 °C
Grad de protectie IP 44
Dimensiuni 330 x 210 x 303 mm

Dimensiuni porti acceptate NICE ROBUS 600P:

Lungime poarta Nr. Cicluri / Ora
Pana la 4 metri 40
4 - 8 metri 20
Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600PKCE - NICE.RO
Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600PKCE - NICE.RO

Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE

1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit Diagnostic Actiune posibila
1 Eroare BlueBUS Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata.
2 Fotocelula activata La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole.
3 Limitorul "Forta motor" a fost declansat In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza.
4 Intrarea STOP a fost declansata Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei.
5 Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta.
6 Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima.
7 Eroare de circuit electric Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica.
8 O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi Verifica natura comenzii existente.
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
 
Disponibilitate:
3-5 zile

Automatizari

Alimentare Motor:
  • Motor 24V
Greutate maxima poarta:
  • 600 kg
Segment:
  • Best Buy
Selector Kit:
  • Pachet Basic
Tip automatizare:
  • Culisanta

Nice RB600P Manual (robus_600-1000-en.pdf, 177 Kb) [Descarcare]

Nici o recenzie postata

Videointerfoane NICE