Kit automatizare poarta culisanta cu limitator de cursa Nice RB600P
Pentru porti culisante de pana la 4m (deschidere utila)
Kit-ul Nice Robus 600P este un kit de automatizare pentru porti culisante care au lungimea de pana la 4m (deschidere utila). Pachetele Nice Original Basic se vor instala cu setare de inchidere semi-automata sau manuala, fiind necesara supravegherea pe timpul operarii.
Motoreductor Nice RB600P cu unitate de comanda incorporata si limitator de cursa inductiv, este creat pentru porti culisante de pana la 600 kg si o lungime maxima de 8m, functioneaza la 24 V si este dotat cu tehnologia BlueBus. Aceasta permite alimentarea si controlul a maximum sapte perechi de fotocelule, din seria MoonBus, prin intermediul a doar 2 fire.
Unitatea de control si o baterie PS124 (optionala) pot fi sincronizate printr-un conector, apoi vor fi pozitionate direct in interiorul motorului. Acest proces va asigura o energie de rezerva in timpul penelor de curent.

Motoreductor RB600P
- Eficienta: Tehnologia BlueBus garanteaza faptul ca produsul se poate conecta cu pana la 7 perechi de fotocelule din seria MoonBus, precum si cu alte dispozitive Nice;
- Practicalitate: posibilitate de atasare baterie PS124, care sa asigure energie in timpul penelor de curent;
- Performanta: exista un senzor de temperatura care adapteaza forta de actionare la conditiile climatice si ofera protectie termica;
- Inteligenta: sistem de detectare automat al obstacolelor, cu programare a timpilor de lucru;
- Siguranta: accelerare si decelerare reglabile, la inceputul si sfarsitul oricarei manevre;
- Putere: selectie master/slave, se pot sincroniza 2 motoreductoare Nice diferite pentru automatizarea unor porti culisante cu canaturi contrapuse.

Noua telecomanda NICE MyGO4
Descoperiti noua telecomanda NICE MyGO4, care inlocuieste telecomanda ON2E. Echipata cu tehnologia rolling-code, aceasta ofera un nivel crescut de securitate, prevenind orice incercare de clonare. Cu cele 4 butoane ale sale, telecomanda va permite sa controlati pana la 4 automatizari diferite.
Cu o raza de actiune de 100 de metri in exterior si 35 de metri in interior, puteti controla de la distanta deschiderea si inchiderea portii. Compatibila cu toate telecomenzile NICE care opereaza in rolling code, MyGO4 garanteaza o integrare perfecta. Programarea telecomenzii MyGO4 este rapida si simpla, iar instructiunile sunt furnizate in ambalaj.

Receptor radio bidirectional Nice OXIBD
Acesta este un receptor radio compatibil cu dispozitivele Nice echipate cu conector SM. Intr-un sistem unidirectional, rolul sau este cel de a prelua comenzile si de a le transmite mai departe.
Se poate realiza insa si un sistem bidirectional, iar intr-o astfel de situatie se va efectua un schimb de informatii cu mai multe telecomenzi.

Kit-ul RB600P contine urmatoarele:
- x1 motoreductor Nice RB600P;
- x1 receptor radio OXIBD;
- x1 telecomanda Nice.
*Acest kit NU contine cremaliera!
Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 600
Alimentare |
230V |
Putere |
515 W |
Curent absorbit |
2.5 A |
Viteza |
0.31 m/s |
Forta |
600 N |
Cicluri de operare |
de la 20 / ora |
Temperatura functionare |
-20 ÷ +50 °C |
Grad de protectie |
IP 44 |
Dimensiuni |
330 x 210 x 303 mm |
Dimensiuni porti acceptate NICE ROBUS 600P:
Lungime poarta |
Nr. Cicluri / Ora |
Pana la 4 metri |
40 |
4 - 8 metri |
20 |
Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE
1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit |
Diagnostic |
Actiune posibila |
1 |
Eroare BlueBUS |
Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata. |
2 |
Fotocelula activata |
La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole. |
3 |
Limitorul "Forta motor" a fost declansat |
In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza. |
4 |
Intrarea STOP a fost declansata |
Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei. |
5 |
Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control |
Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta. |
6 |
Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita |
Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima. |
7 |
Eroare de circuit electric |
Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica. |
8 |
O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi |
Verifica natura comenzii existente. |
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.