Kit automatizare poarta culisanta max. 1000Kg, Nice Robus RB1000, 4 metri cremaliera teflonata
Automatizare fiabila pentru porti culisante grele
Kitul de automatizare Nice RB1000 este solutia ideala pentru porti culisante cu o greutate de pana la 1000 kg si o lungime maxima de 12 metri. Conceput pentru fiabilitate si performanta de lunga durata, acest sistem de automatizare functioneaza la 24V si integreaza tehnologia BlueBUS, care permite conectarea rapida si simpla a accesoriilor de siguranta folosind doar doua fire.
Performanta Adaptabila si Siguranta Avansata
Motorul RB1000 dispune de un senzor de temperatura care ajusteaza automat puterea in functie de conditiile meteo, asigurand performante optime indiferent de anotimp. Functia de accelerare si decelerare reglabila permite o manevrare lina, evitand socurile mecanice. In plus, sistemul inteligent de detectare a obstacolelor asigura siguranta maxima, prevenind coliziunile accidentale.
Constructie Robusta si Utilizare Intuitiva
Constructia robusta, cu carcasa din aluminiu presat si finisaj cu vopsea epoxidica, garanteaza rezistenta la intemperii si o durata de viata extinsa. In cazul unei pene de curent, deblocarea manuala se realizeaza rapid prin intermediul unei manete ergonomice.

Semnalizare eficienta marca NICE
Pentru o semnalizare eficienta in sistemele de automatizare NICE, lampa girofar ELDC reprezinta o solutie ideala. Aceasta este compatibila cu porti culisante, batante si bariere auto, oferind iluminare LED cu consum redus si o functionare stabila. Carcasa sa robusta protejeaza impotriva socurilor si a apei, fiind un accesoriu perfect pentru orice sistem de automatizare NICE.
Instalare simpla si rapida
Cu tehnologia BlueBus, fotocelulele Nice ERA M EPMB ofera o instalare simpla si rapida, necesitand doar doua fire pentru conectare. Acestea utilizeaza infrarosu pentru a detecta obstacolele si a preveni accidentele la inchiderea portilor, sporind astfel nivelul de siguranta al sistemului de automatizare.
Pentru portile culisante, cremaliera Nice ROA6 ofera o solutie eficienta si silentioasa. Realizata din nylon de densitate mare cu insertie metalica, aceasta asigura rigiditate si durabilitate, fiind usor de instalat fara sudura si rezistenta la oxidare.
Kit-ul contine:
- 1x motoreductor Nice Robus1000
- 2x telecomenzi NICE MYGO4
- 1x lampa semanlizare NICE ELDC
- 1x pereche fotocelule bluebus NICE EPMB
- 1x receptor radio OXIBD
- 4 metri cremaliere teflonate si accesorii de prindere

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 1000:
Alimentare: |
230V |
Putere: |
450 (W) |
Curent absorbit: |
2.3 (A) |
Viteza: |
0.28 m/s |
Forta: |
900(N) |
Cicluri de operare: |
de la 25 / ora |
Temperatura functionare: |
-20 ÷ +50 °C |
Grad de protectie: |
IP44 |
Dimensiuni: |
330x210x303 (mm) |
Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 1000:
Lungime poarta |
Nr. Cicluri / Ora |
Pana la 4 metri |
50 |
4 - 8 metri |
25 |
Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE
1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit |
Diagnostic |
Actiune posibila |
1 |
Eroare BlueBUS |
Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata. |
2 |
Fotocelula activata |
La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole. |
3 |
Limitorul "Forta motor" a fost declansat |
In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza. |
4 |
Intrarea STOP a fost declansata |
Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei. |
5 |
Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control |
Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta. |
6 |
Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita |
Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima. |
7 |
Eroare de circuit electric |
Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica. |
8 |
O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi |
Verifica natura comenzii existente. |
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.