Kit automatizare poarta culisanta max. 1000Kg, Nice RB1000, 4 metri cremaliera zincata

Scrie o recenzie

ASISTENTA COMERCIALA

Call Center 0348880021

WhatsApp Icon Persoane fizice 0771694939

WhatsApp Icon Persoane juridice 0771639838

SUPORT TEHNIC ONLINE

3.248 Lei
N-RB1000BDKCE ROA8
+

Kit automatizare poarta culisanta max. 1000Kg, Nice RB1000, 4 metri cremaliera zincata

Performanta, siguranta si tehnologie avansata

Nice RB1000 este un sistem de automatizare premium pentru porti culisante grele, proiectat pentru utilizare intensa si sigura. Cu un motoreductor silentios montat pe rulmenti si tehnologie de ultima generatie, acest kit ofera un control intuitiv si eficient.

Conectivitate Simplificata si Functii Avansate

Datorita tehnologiei BlueBUS, conectarea dispozitivelor de siguranta si semnalizare se face cu usurinta, fara cablaje complicate. Functia master/slave permite sincronizarea a doua motoare pentru porti cu canaturi opuse, oferind un sistem complet pentru orice tip de poarta culisanta.

Un avantaj major al acestui kit este sistemul de detectare a obstacolelor programabil pe 8 niveluri, care asigura un plus de siguranta. Acceleratia si deceleratia sunt reglabile, permitand o miscare fluida, fara smucituri sau zgomote deranjante.

Receptorul radio OXIBD integrat permite controlul de la distanta prin telecomenzi Nice, iar compatibilitatea cu sistemele de energie solara Solemyo si platforma de management Opera ofera o flexibilitate excelenta pentru utilizatorii care doresc un control avansat al portilor automatizate.

Kit automatizare poarta culisanta max. 1000Kg, Nice RB1000, 4 metri cremaliera zincata - NICE.RO

Performante fiabile pe termen lung.

Lampa de semnalizare tip girofar NICE ELDC este proiectata pentru a functiona in sistemele de automatizare a portilor culisante, batante si a barierelor auto stradale NICE. Din gama Era Light, aceasta utilizeaza iluminare LED pentru un consum redus de energie si ofera performante fiabile pe termen lung. Carcasa sa rezistenta la socuri si apa o face ideala pentru orice kit de automatizare NICE.

Blocare automata in situatii de risc.

Fotocelulele Nice ERA M EPMB, cu tehnologie BlueBus, se conecteaza rapid la unitatea de comanda prin doar doua fire. Aceste dispozitive de siguranta cu infrarosu detecteaza obstacolele, prevenind inchiderea periculoasa a portilor. Instalarea lor sporeste siguranta, blocand automatizarea in situatii de risc.

Fabricata din otel zincat, cremaliera Nice ROA8 este o optiune robusta si fiabila pentru portile culisante, indiferent daca sunt utilizate in medii rezidentiale sau industriale. Designul cu trei puncte de prindere si distantiere faciliteaza o instalare sigura si stabila.

Kit-ul contine:

  • 1x motoreductor Nice Robus1000
  • 2x telecomenzi NICE MYGO4
  • 1x lampa semanlizare NICE ELDC
  • 1x pereche fotocelule bluebus NICE EPMB
  • 1x receptor radio OXIBD
  • 4 metri cremaliere zincate
Kit automatizare poarta culisanta max. 1000Kg, Nice RB1000, 4 metri cremaliera zincata - NICE.RO

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 1000:

Alimentare: 230V
Putere: 450 (W)
Curent absorbit: 2.3 (A)
Viteza: 0.28 m/s
Forta: 900(N)
Cicluri de operare: de la 25 / ora
Temperatura functionare: -20 ÷ +50 °C
Grad de protectie: IP44
Dimensiuni: 330x210x303 (mm)

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 1000:

Lungime poarta Nr. Cicluri / Ora
Pana la 4 metri 50
4 - 8 metri 25
Kit automatizare poarta culisanta 4m, Basic, Nice RB1000KCE - NICE.RO
Kit automatizare poarta culisanta 4m, Basic, Nice RB1000KCE - NICE.RO

Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE

1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit Diagnostic Actiune posibila
1 Eroare BlueBUS Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata.
2 Fotocelula activata La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole.
3 Limitorul "Forta motor" a fost declansat In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza.
4 Intrarea STOP a fost declansata Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei.
5 Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta.
6 Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima.
7 Eroare de circuit electric Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica.
8 O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi Verifica natura comenzii existente.
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
 
Disponibilitate:
In stoc

Automatizari

Alimentare Motor:
  • Motor 24V
Greutate maxima poarta:
  • 1000 kg
Segment:
  • Best Buy
Selector Kit:
  • Pachet Basic
Tip automatizare:
  • Culisanta

Datasheet Nice Robus1000 (Robus_1000_-_datasheet.pdf, 162 Kb) [Descarcare]

Manual Nice Robus1000 (Robus_1000.pdf, 4,464 Kb) [Descarcare]

Nici o recenzie postata

Videointerfoane NICE