Kit automatizare poarta culisanta max. 1000kg, Nice ROBUS1000

Scrie o recenzie

ASISTENTA COMERCIALA

Call Center 0348880021

WhatsApp Icon Persoane fizice 0771694939

WhatsApp Icon Persoane juridice 0771639838

SUPORT TEHNIC ONLINE

2.960 Lei
N-RB1000BDKCE NO CREM
+

Kit automatizare poarta culisanta Nice ROBUS 1000, pana la 1000 Kg

Solutia perfecta pentru porti culisante cu greutate de pana la 1000 kg

Kitul de automatizare Nice ROBUS 1000 este solutia perfecta pentru porti culisante cu greutate de pana la 1000 kg. Acest pachet include componentele necesare pentru instalare si functionare optima, oferind siguranta, performanta si durabilitate.

Ideal pentru utilizare rezidentiala sau comerciala, sistemul se preteaza deschiderilor pe stanga sau dreapta, adaptandu-se preferintelor tale.

Kit automatizare poarta culisanta Nice ROBUS 1000, pana la 1000 Kg - NICE.RO

Performanta de top si tehnologie avansata

Motoreductorul electromecanic ireversibil Nice RB1000 functioneaza la 24 V si integreaza tehnologia BlueBUS, care permite conectarea rapida a accesoriilor prin doar doua fire. Este dotat cu senzor de temperatura pentru reglarea automata a puterii in functie de conditiile climatice si include limitatoare de cursa electromecanice pentru precizie sporita.

Centrala de comanda integrata permite functii avansate precum incetinire la capete, autoinvatare a curselor, reglaj de putere, deschidere partiala (pentru acces pietonal) si accelerare/decelerare la inceputul si sfarsitul fiecarei manevre.

Kit automatizare poarta culisanta Nice ROBUS 1000, pana la 1000 Kg - NICE.RO

Siguranta si eficienta in functionare

Setul de fotocelule Nice ERA M EPMB cu tehnologie BlueBUS detecteaza obstacolele pentru a preveni accidentele. Acestea au o raza de actiune de 15 metri, fiind ideale pentru protectia zonelor intens circulate.

Lampa de semnalizare LED Nice ELDC nu doar imbunatateste vizibilitatea si siguranta, dar si optimizeaza consumul de energie datorita tehnologiei LED de ultima generatie. Este rezistenta si usor de instalat, oferind fiabilitate pe termen lung.

Control usor si flexibil

Receptorul radio bidirectional OXIBD asigura o comunicare eficienta intre unitatea de comanda si telecomenzi. Compatibil cu o gama larga de telecomenzi Nice, acest receptor suporta pana la 1024 emitatoare si permite integrarea usoara cu sistemele existente.

Telecomanda Nice MYGO4, cu doua butoane, ofera un control precis si intuitiv, avand o raza estimata de 150-200 metri in conditii optime. Designul compact si fiabilitatea in utilizare o fac un accesoriu esential pentru acest sistem.

Beneficii cheie:

  • Automatizare pentru porti culisante de pana la 1000 kg.
  • Usor de instalat datorita tehnologiei BlueBUS.
  • Functii avansate pentru confort sporit si eficienta operationala.
  • Sistem de siguranta integrat pentru protejarea utilizatorilor.
  • Design robust, adaptat conditiilor climatice dificile.

Kitul contine:

  • Motoreductor electromecanic ireversibil Nice RB1000.
  • Receptor radio bidirectional Nice OXIBD.
  • Set fotocelule Nice ERA M EPMB.
  • Lampa de semnalizare LED Nice ELDC.
  • 2 Telecomenzi Nice MYGO4 cu 4 canale.

Alege Nice ROBUS 1000 si beneficiaza de un sistem de automatizare modern, sigur si performant pentru poarta ta culisanta.

Specificatii tehnice automatizare culisante Robus 1000

Alimentare 24V
Absorbtie 2.3 A
Putere 450 W
Viteza 0.28 m/s
Putere 450 W
Ciclu de lucru 50 cicluri/ora
Grad de protectie carcasa IP 44
Temperatura de functionare -20°C - +50°C
Dimensiuni 330 x 210 x 303 mm
Greutate 13 kg
Limitator de cursa Electromecanic

Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE

1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit Diagnostic Actiune posibila
1 Eroare BlueBUS Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata.
2 Fotocelula activata La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole.
3 Limitorul "Forta motor" a fost declansat In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza.
4 Intrarea STOP a fost declansata Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei.
5 Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta.
6 Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima.
7 Eroare de circuit electric Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica.
8 O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi Verifica natura comenzii existente.
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
 
Disponibilitate:
In stoc
Hi-Speed:
  • Nu

Automatizari

Alimentare Motor:
  • Motor 24V
Greutate maxima poarta:
  • 1000 kg
Segment:
  • Best Buy
Selector Kit:
  • Pachet Standard
Tip automatizare:
  • Culisanta

Ghid rapid (ROBUS_1000_-_Ghid_rapid_2019.pdf, 4,373 Kb) [Descarcare]

Manual Robus1000 (ROBUS_1000_-_Manual_2019.pdf, 12,148 Kb) [Descarcare]

Nici o recenzie postata

Videointerfoane NICE