Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, Nice Robus 400

Scrie o recenzie

ASISTENTA COMERCIALA

Call Center 0348880021

WhatsApp Icon Persoane fizice 0771694939

WhatsApp Icon Persoane juridice 0771639838

SUPORT TEHNIC ONLINE

1.592 Lei
N-RB400BDKCE CORE
+

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, Nice Robus 400 (motor, receptor, 1 telecomanda)

Pentru portile culisante de maxim 400 kg si 8 metri lungime

Kitul de automatizare Nice Robus 400 BDKCE pentru porti culisante, capabile de o greutate de pana la 400 kg si o lungime maxima de 8 metri, ofera control complet si siguranta optimizata. Acest motor durabil integreaza tehnologia inovatoare Nice BlueBUS, permitand conectarea facila a pana la 7 perechi de fotocelule MoonBus printr-un cablaj simplificat cu doar doua fire.

Modelul Robus 400 dispune de un senzor de temperatura avansat care ajusteaza automat forta motorului in functie de conditiile climatice, asigurand performanta constanta. Protectia termica inclusa previne supraincalzirea, extinzand durata de viata a motorului si oferind o experienta de utilizare sigura si eficienta.

Pentru a preveni accidentele, sistemul este echipat cu un mecanism de detectare a obstacolelor, adaptandu-se rapid la situatiile neasteptate. Motorul permite, de asemenea, accelerare si decelerare controlata la inceputul si sfarsitul fiecarui ciclu, protejand poarta si sistemul in sine.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, Nice Robus 400 (motor, receptor, 2 telecomenzi) - NICE.RO

Compatibil cu accesoriile din gama BlueBUS

Un avantaj al kitului este posibilitatea de sincronizare a doua motoare pentru porti culisante opuse, oferind flexibilitate in automatizarea portilor complexe. Motorul RB400 este compatibil cu multiple accesorii din seria BlueBUS, inclusiv programatorul Oview, modulul de comanda IT4WiFi si fotocelulele EPMB, permitand extinderea sistemului.

Cu un motoreductor cu rulmenti, acest kit este fiabil si silentios, fiind potrivit atat pentru aplicatii rezidentiale, cat si comerciale. Maneta din aluminiu turnat ofera usurinta in utilizare si durabilitate sporita in timp.

Nice Robus 400 permite adaptarea la diverse necesitati prin cele opt niveluri de programare, asigurand un control personalizat al functionarii portii. Sistemul optional de baterii PS124 permite functionarea neintrerupta si in caz de intrerupere a curentului, crescand confortul si siguranta.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, Nice Robus 400 (motor, receptor, 2 telecomenzi) - NICE.RO

Receptor radio Nice OXIBD

Receptorul radio bidirectional cu 4 canale functioneaza la frecventa de 433,92 MHz si este compatibil cu telecomenzile Nice O-Code, FloR, Smilo, Flo si BD. Acesta se integreaza cu unitatile de comanda Nice ce au conector SM.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, Nice Robus 400 (motor, receptor, 2 telecomenzi) - NICE.RO

Telecomanda Nice

Telecomanda NICE MyGO4, succesoarea modelului ON2E, ofera securitate crescuta prin tehnologia rolling-code, impiedicand clonarea semnalului. Dotata cu 4 butoane, permite controlul a pana la 4 automatizari diferite, avand o raza de actiune de 100 metri in exterior si 35 metri in interior. Programarea este simpla, iar telecomanda este compatibila cu toate modelele rolling code de la NICE.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, Nice Robus 400 (motor, receptor, 2 telecomenzi) - NICE.RO

Kit-ul Nice Robus 400 CORE contine:

  • x1 motor automatizare Nice RB400BDKCE;
  • x1 telecomanda Nice MYGO4;
  • x1 radio receptor Nice OXIBD.
Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, Nice Robus 400 (motor, receptor, 2 telecomenzi) - NICE.RO

Specificatii tehnice NICE Robus 400 BDKCE

Alimentare: 230 / 24 V;
Curent absorbit: 1.1 A;
Putere: 250 W;
Viteza: 0.34 m/s;
Forta: 400 N;
Ciclu de operare: 35/ora;
Grad de protectie: IP44;
Temperatura functionare: -20 ÷ +50 °C;
Dimensiuni: 330x195x277 mm;
Greutate: 8 kg.

Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE

1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit Diagnostic Actiune posibila
1 Eroare BlueBUS Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata.
2 Fotocelula activata La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole.
3 Limitorul "Forta motor" a fost declansat In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza.
4 Intrarea STOP a fost declansata Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei.
5 Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta.
6 Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima.
7 Eroare de circuit electric Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica.
8 O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi Verifica natura comenzii existente.
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
 
Disponibilitate:
In stoc

Automatizari

Alimentare Motor:
  • Motor 24V
Greutate maxima poarta:
  • 400 Kg
Segment:
  • Best Buy
Selector Kit:
  • Pachet Light
Tip automatizare:
  • Culisanta

Ghid rapid Robus 400 (robus400_ghid_rapid_2019.pdf, 4,243 Kb) [Descarcare]

Manual Robus 400 (robus400_manual_2019.pdf, 11,474 Kb) [Descarcare]

Nici o recenzie postata

Telecomenzi compatibile

Videointerfoane NICE