Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE

Scrie o recenzie

ASISTENTA COMERCIALA

Call Center 0348880021

WhatsApp Icon Persoane fizice 0771694939

WhatsApp Icon Persoane juridice 0771639838

SUPORT TEHNIC ONLINE

[Contactati-ne pentru un pret]
Pune o întrebare
Greutate: 14.000 kg
N-RB400BDKCE

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE

Flexibilitate si control total asupra automatizarii portii culisante

Kitul de automatizare Nice Robus 400 este solutia ideala pentru poarta culisanta, pentru porti glisante de pana la 400 kg si 8 metri lungime. Fiabil si usor de utilizat, acest motor beneficiaza de tehnologia Nice BlueBUS, care permite alimentarea si controlul a pana la sapte perechi de fotocelule din seria MoonBus, utilizand doar doua fire.

RB400 dispune de un senzor de temperatura care adapteaza puterea motorului la conditiile climatice, asigurand in acelasi timp o protectie termica adecvata. Cu sistemul de detectie a obstacolelor si programarea automata a timpilor de lucru, acest motor ofera o automatizare inteligenta si sigura. De asemenea, acceleratia si deceleratia pot fi ajustate la inceputul si la sfarsitul fiecarei manevre de deschidere si inchidere.

Kitul Nice Robus 400 se remarca prin robustetea sa, avand o baza si o maneta din aluminiu turnat sub presiune, usor de manevrat. De asemenea, functioneaza foarte silentios datorita motorului pe rulmenti. Cu opt niveluri de programare, acest kit ofera flexibilitate si control total asupra automatizarii portii culisante.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCEKit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Avantajele sistemului de automatizare Nice Robus400 KCE:

  • Motor puternic cu alimentare la 24Vcc, care permite un regim de functionare intensiv;
  • Compatibil cu dispozitivele BlueBUS (programator Oview, modul comanda IT4WiFi, fotocelule EPMB);
  • Prevazut cu spatiu si conector pentru un acumulator de backup PS124;
  • Selectie master/slave: se pot sincroniza 2 motoare, ceea ce permite automatizarea unor porti glisante cu 2 canaturi contrapuse;
  • Centrala inteligenta: functie de incetinire la capetele de cursa, reglaj de putere cu corectie automata, deschidere pietonala.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Telecomanda Nice

Cu o raza de actiune de 100 metri in exterior si 35 metri in interior, MyGO4 permite operarea portii de la distanta. Compatibila cu toate telecomenzile NICE ce utilizeaza rolling code, aceasta asigura o integrare perfecta. Programarea este rapida si simpla, cu instructiunile incluse in ambalaj.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCEKit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Fotocelule Nice ERA M EPMB

Fotocelulele NICE EPMB au la baza tehnologie BlueBus de ultima generatie, care permite conectarea rapida prin intermediul a doar 2 fire. Dispozitive de siguranta cu infrarosu, capabile sa detecteze obstacolele, persoane sau animale de companie.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Lampa de semnalizare tip girofar NICE ELDC

Lampa cu LED este adaptata sa lucreze in sistemul de automatizare a portilor culisante, batante dar si cu bariere auto stradale marca NICE. Modelul ELDC face parte din gama Era Light si are un consum redus de energie, asigurand o iluminare eficienta.

Acest accesoriu garanteaza fiabilitatea si stabilitatea parametrilor de performanta pentru o perioada indelungata de functionare. Lampa de semnalizare ELDC reprezinta o completare perfecta a unui sistem de automatizare porti culisante .

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCEKit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Receptor radio bidirectional OXIBD

Receptorul cu 4 canale functioneaza la o frecventa de 433,92 MHz. Compatibil cu toate unitatile de comanda NICE cu conector SM. Pana la 1024 de emitatoare cu sens unic sau 750 de emitatoare bidirectionale.

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Kitul Nice ROBUS 400 KCE contine:

  • x1 motoreductor electromecanic ireversibil RB400, cu unitate centrala;
  • x1 receptor radio OXIBD;
  • x2 telecomenzi Nice;
  • x1 pereche de fotocelule de exterior;
  • x1 lampa girofar LED cu antena integrata;
  • x1 placuta indicatoare.

*Acest kit NU contine cremaliera!

Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 400

Alimentare 24V
Putere 330 W
Curent absorbit 1.1 A
Viteza 0.34 m/s
Forta 400 N
Cicluri de operare de la 20 / ora
Temperatura functionare -20 ÷ +50 °C
Grad de protectie IP 44
Dimensiuni 330 x 195 x 277 mm
Greutate kit: 8 Kg

Dimensiuni porti acceptate NICE ROBUS 400:

Lungime poarta Nr. Cicluri / Ora
Pana la 4 metri 35
4 - 8 metri 20
Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO
Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO
Kit automatizare poarta culisanta max. 400kg, NICE Robus400 RB400BDKCE - NICE.RO

Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE

1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit Diagnostic Actiune posibila
1 Eroare BlueBUS Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata.
2 Fotocelula activata La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole.
3 Limitorul "Forta motor" a fost declansat In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza.
4 Intrarea STOP a fost declansata Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei.
5 Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta.
6 Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima.
7 Eroare de circuit electric Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica.
8 O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi Verifica natura comenzii existente.
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
 
Disponibilitate:
In stoc

Automatizari

Alimentare Motor:
  • Motor 24V
Greutate maxima poarta:
  • 400 Kg
Segment:
  • Best Buy
Selector Kit:
  • Pachet Standard
Tip automatizare:
  • Culisanta

Telecomanda Wifi

Preț de listă total 153 Lei
Preț pentru toate 150 Lei

Manual instalare Nice Robus 400, RB600 (Manual_instalare_Nice_Robus_400,_RB600-_Nice.pdf, 3,122 Kb) [Descarcare]

Dumitru
Pro
poarta culisanta se misca rapid si silentios, face decelerare, simte si obstacole, foarte bun
Contra
manualul in limba engleza a creat ceva dificultati, dar ne-am descurcat telefonic
Comentariu
mai am o automatizare la o alta poarta culisanta, dar cu cremaliere metalice. Totusi cremaliera pvc se monteaza mai usor si e mult mai silentioasa.

Telecomenzi compatibile