Kit automatizare poarta culisanta max. 600kg, Nice Robus 600 – Pachet promotional cu releu wireless gratuit – Pachet promotional cu releu wireless gratuit**
Transforma-ti poarta culisanta intr-un sistem modern si eficient cu Nice Robus 600, un kit premium de automatizare, ideal pentru porti de pana la 600 kg si lungimi de pana la 8 metri.
Acest sistem avansat imbina tehnologie de ultima generatie, siguranta maxima si silentiozitate sporita, oferindu-ti control absolut si confort total.
Performanta si fiabilitate de top
Motoreductorul Nice Robus 600functioneaza la 24V, fiind optimizat pentru utilizare intensiva. Cu viteza de deschidere de 0,31m/s, asigura un acces rapid si eficient. Tehnologia BlueBus permite conectarea facila a pana la 7 seturi de fotocelule MoonBus, utilizand doar doua fire, ceea ce simplifica semnificativ instalarea.
Modelul este inteligent si adaptabil, ajustandu-si forta si vitezain functie de conditiile climatice. De asemenea, dispune de functie de deblocare manuala, oferind acces sigur in caz de urgenta.
Caracteristici esentiale
- Siguranta avansata – accelerare si decelerare reglabile la inceputul si sfarsitul fiecarei manevre.
- Silentios si durabil – echipat cu rulmenti pentru functionare lina si stabila.
- Sincronizare inteligenta – functia Master/Slavepermite controlul sincronizat a doua porti culisante opuse.
- Compatibilitate cu baterie de rezerva – functioneaza si in caz de pana de curent, utilizand bateria PS124.

Pachet promotional – Releu wireless gratuit!
Pe langa toate avantajele oferite de kit-ul Nice Robus 600, acest pachet promotionalinclude gratuit un releu Wi-Fi, permitand controlul portii direct de pe telefon!
Actionare rapida si eficienta prin aplicatia mobila
Cu ajutorul acestui modul Wi-Fi, nu mai trebuie sa iti faci griji daca ai telecomanda la tine. Pur si simplu folosesti telefonul personal pentru a deschide poarta, ceea ce inseamna mai mult confort si flexibilitate.

Lampa de semnalizare NICE ELDC – Vizibilitate sporita
Lampa de semnalizare NICE ELDC este un accesoriu esential, dotat cu iluminare LED cu consum redus. Functioneaza perfect alaturi de automatizari pentru porti culisante, batante si bariere auto, oferind un plus de siguranta in utilizare.
Fotocelule BlueBus Nice ERA M EPMB
Fotocelule Nice ERA M EPMB cu tehnologie BlueBus de ultima generatie. Se pot conecta rapid la unitatea de comanda prin intermediul a doar 2 fire. Dispozitive de siguranta cu infrarosu, capabile sa detecteze obstacolele care ar impiedica inchiderea normala a portilor.
Receptor Nice OXIBD – Comunicare rapida si fiabila
Receptorul Nice OXIBD functioneaza pe frecventa 433,92 MHz si este compatibil cu toate unitatile de comanda Nice cu conector SM. Acesta poate stoca pana la 1024 emitatoare cu sens unic sau 750 emitatoare bidirectionale, oferind flexibilitate maxima.
Kit-ul Nice Robus 600:
- x1 motor electromecanic ireversibil Nice RB600, cu centrala de comanda incorporata
- x1 receptor radio pentru telecomenzi OXIBD;
- x2 telecomenzi radio NICE;
- x1 set de fotocelule de exterior;
- x1 lampa girofar LED cu lumina intermitenta si antena integrata;
- x1 placuta indicatoare;
- 4m cremaliera zincate.
- 1x releu Wi-Fi gratuit!**
Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 600:
Alimentare: |
230 V |
Putere: |
515 W |
Curent absorbit: |
2.5 A |
Viteza: |
0.31 m/s |
Forta: |
600 (N) |
Cicluri de operare: |
de la 20 / ora |
Temperatura functionare: |
-20 ÷ +50 °C |
Grad de protectie: |
IP44 |
Dimensiuni: |
330x210x303 (mm) |
Lungime poarta / nr. cicluri pe ora: |
pana la 4 metri / 40 cicluri
intre 4 si 8 metri / 20 cicluri |
Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE
1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit |
Diagnostic |
Actiune posibila |
1 |
Eroare BlueBUS |
Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata. |
2 |
Fotocelula activata |
La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole. |
3 |
Limitorul "Forta motor" a fost declansat |
In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza. |
4 |
Intrarea STOP a fost declansata |
Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei. |
5 |
Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control |
Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta. |
6 |
Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita |
Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima. |
7 |
Eroare de circuit electric |
Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica. |
8 |
O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi |
Verifica natura comenzii existente. |
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.