"Make the Wonder Ordinary"

10/23/2018
de catre Catalin Aftene

Nice lansează o nouă campanie de publicitate care vizează utilizatorii finali care vor merge în aer în același timp în octombrie în Italia și Franța, iar apoi în restul Europei începând din ianuarie.

Inspirat de promisiunea mărcii "Make the Wonder Ordinary", tema creativă dorește să împărtășească mesajul potrivit căruia tehnologia Nice, în simplitatea sa extraordinară, poate face plăcut surprinzătoare acțiunile de zi cu zi, cum ar fi controlul de la distanță a blind-urilor sau închiderea ușii de garaj.

"Astăzi, compania noastră se confruntă cu o creștere puternică, iar această campanie extrem de emoțională exprimă pe deplin unicitatea și diversitatea brandului nostru" - spune Massimo Riggio, directorul marketingului la Nice - "soluțiile Nice Home Automation nu numai că fac viața mai ușoară - noi ca să creadă că ei încă mai pot relua simțul oamenilor de mirare și capacitatea de a fi surprinși de tehnologie. Adesea uităm ce tehnologie și dedicarea oamenilor care o creează ne permit să facem - este cu adevărat surprinzător ".

Campania a fost dezvoltată împreună cu grupul WPP și, în special, cu Ogilvy Italia, în ceea ce privește strategia și activitatea de creație. Tema creativă va fi afișată în cele mai aglomerate aeroporturi din Italia și Franța, precum și în stațiile feroviare italiene, publicate în revistele de design interior, difuzate pe radioul italian și distribuite în mediile digitale - în special pe portalurile web principale, în conformitate cu ţintă.

Paolo Iabichino, Chief Creative Officer la Ogilvy, explică: "Lucrarea creativă dezvoltă conceptul" A face minunatul ordinar "punând oamenii" extraordinari "în fața și centrul. Frumoasele sisteme lasă mesmerizate chiar și acei oameni care sunt mai obișnuiți să uimească, decât să fie uimiți. O lume plină de culoare și pop, în care inovația și spiritul antreprenorial al mărcii sunt traduse și interpretate de protagoniștii campaniei, cu fotografii extraordinare care le captează pe deplin uimirea ".

Proiectul a fost dezvoltat împreună cu renumitul fotograf Rankin din Londra, care a regizat aspectele vizuale ale campaniei. Decizia de a implica Rankin este în concordanță cu caracteristicile inovatoare și ambițioase ale Nice, deoarece el este faimos în întreaga lume pentru portretele sale out-of-the-box.

În cele din urmă, această campanie este formată din oameni. Încă de la începutul carierei mele, am intrat în lumea fotografiilor pentru a lucra cu personaje unice și a captura o imagine autentică. Această campanie mi-a oferit o altă ocazie pentru a face acest lucru. Nu numai că am subliniat avantajele produsului, dar și am sărbătorit personalitatea bogată a fiecărui membru distribuit și am iubit fiecare secundă ", spune Rankin.

Comment-uri

Nici o postare găsită

Scrie un comentariu