Kit automatizare poarta culisanta 600Kg Nice ROBUS RB600 cu 4m cremaliere teflontate
Kitul de automatizare Nice Robus 600 este alegerea perfecta pentru porti culisante de pana la 600 kg, asigurand un control fiabil si sigur.
Acest sistem inteligent, dotat cu tehnologie BlueBus, permite conectarea rapida si simpla a accesoriilor esentiale pentru o automatizare de top.
Performanta si Fiabilitate
Motoreductorul Nice Robus 600 este un model silentios si eficient, cu rulmenti de inalta calitate. Functioneaza la 24V si are o viteza de deschidere de 0,31 m/s, fiind ideal pentru utilizare intensa, cu pana la 40 de cicluri pe ora. Tehnologia BlueBus permite conectarea a pana la 7 perechi de fotocelule MoonBus prin doar doua fire, reducand complexitatea instalarii.
Motorul este echipat cu un senzor de temperatura care ajusteaza automat puterea in functie de conditiile climatice, asigurand functionare optima indiferent de sezon. De asemenea, unitatea de control este prevazuta cu optiunea de alimentare de urgenta prin bateria PS124, astfel incat poarta sa ramana functionala chiar si in cazul unei pene de curent.

Telecomanda Nice MyGO4 - Control Inteligent si Sigur
Noua telecomanda Nice MyGO4 inlocuieste modelul ON2E si foloseste tehnologia rolling-code, prevenind orice tentativa de clonare. Cu cele patru butoane disponibile, utilizatorul poate controla pana la patru automatizari diferite. Are o raza de actiune de 100m in exterior si 35m in interior, oferind confort si flexibilitate.
Siguranta Sporita cu Fotocelule Nice ERA M EPMB
Kitul include fotocelule ERA M EPMB, echipate cu tehnologie BlueBus, care detecteaza obstacolele si previn inchiderea accidentala a portii. Acestea se conecteaza rapid si simplu prin doar doua fire, oferind un plus de siguranta utilizatorilor.

Lampa de Semnalizare NICE ELDC - Vizibilitate si Avertizare
Lampa de semnalizare NICE ELDC cu LED are un consum redus de energie si este perfecta pentru sisteme de automatizare ale portilor culisante. Designul robust si tehnologia avansata asigura functionare de lunga durata.
Receptor Nice OXIBD - Comunicatie de Top
Receptorul OXIBD functioneaza la frecventa de 433,92 MHz si poate gestiona pana la 1024 de emitatoare cu sens unic sau 750 de emitatoare bidirectionale. Este compatibil cu unitatile de comanda Nice cu conector SM, asigurand o integrare usoara si performanta excelenta.
Kit-ul Nice Robus 600:
- x1 motor electromecanic ireversibil Nice RB600, cu centrala de comanda incorporata
- x1 receptor radio pentru telecomenzi OXIBD;
- x2 telecomenzi radio NICE;
- x1 set de fotocelule de exterior;
- x1 lampa girofar LED cu lumina intermitenta si antena integrata;
- x1 placuta indicatoare;
- 4m cremaliera teflonata + accesorii de prindere.
Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 600:
Alimentare: |
230 V |
Putere: |
515 W |
Curent absorbit: |
2.5 A |
Viteza: |
0.31 m/s |
Forta: |
600 (N) |
Cicluri de operare: |
de la 20 / ora |
Temperatura functionare: |
-20 ÷ +50 °C |
Grad de protectie: |
IP44 |
Dimensiuni: |
330x210x303 (mm) |
Lungime poarta / nr. cicluri pe ora: |
pana la 4 metri / 40 cicluri
intre 4 si 8 metri / 20 cicluri |
Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE
1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit |
Diagnostic |
Actiune posibila |
1 |
Eroare BlueBUS |
Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata. |
2 |
Fotocelula activata |
La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole. |
3 |
Limitorul "Forta motor" a fost declansat |
In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza. |
4 |
Intrarea STOP a fost declansata |
Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei. |
5 |
Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control |
Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta. |
6 |
Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita |
Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima. |
7 |
Eroare de circuit electric |
Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica. |
8 |
O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi |
Verifica natura comenzii existente. |
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.