Nice sponsorizează Pavilionul italian la cea de-a 16-a Expoziție Internațională de Arhitectură "La Biennale di Venezia", programată între 26 mai și 25 noiembrie 2018, confirmând rolul său de purtător standard al "Made in Italy" pe scară internațională, ideea de a trăi acasă inspirată de simplitate, inovație și conectivitate.
Pavilionul italian, condus de Mario Cucinella Architects, intitulat "Arcipelago Italia. Proiecte pentru viitorul teritoriilor interioare ale țării ", dorește să aducă accentul pe o Italia mai puțin cunoscută și să dezvăluie bogăția și potențialul unei zone din Italia care corespunde unui procent de 60% din teritoriul național și aproximativ 4000 de municipalități, adică 25% populatia. Pavilionul din 2018 din Italia dorește să fie "o oportunitate pentru țară, o reflectare a domeniului internațional util pentru comunitățile din aceste locuri"; o călătorie în viitor, investigând situația actuală și propunând o reflecție asupra unor probleme contemporane, cum ar fi periferia urbană, consecințele cutremurului, zonele dezafectate, căile ferate și mobilitatea. Scopul este acela de a sublinia dialogul existent, posibilele legături și continuități între aceste exemple și excelența pe care țara și-a exprimat-o în istorie.
Acesta este un concept pe care Nice a ales să-l susțină cu entuziasm și care este întruchipat de o companie care, prin 25 de ani de activitate, a devenit marca italiană de referință internațională în domeniul Automatizării locuinței și clădirii, prezentă în toată țara prin instalatorii și distribuitorii săi , oameni adevărați care, prin pasiunea și angajamentul lor zilnic, reprezintă spiritul Nice: deschis, simplu, inimitabil.
"Pentru noi colaborarea cu La Biennale di Venezia", afirmă Lauro Buoro, fondator și președinte al Nice S.P.A., "este una reală și semnificativă, cu cea mai panoramică reprezentare a scenei arhitecturale internaționale. Mai presus de toate, este o confirmare suplimentară a modului în care designul, cultura, căutarea frumuseții și experimentarea sunt parte integrantă a culturii corporative. Tema Pavilionului italian reflectă valorile care au însoțit întotdeauna creșterea de la Nice: o puternică legătură cu teritoriul nostru de origine, deschiderea spre piețele internaționale și provocările inovatoare cu care ne confruntăm cu conștientizarea identității noastre, a cunoștințelor noastre și a competențelor noastre și responsabilitatea socială ".
1234