Motoreductor porti culisante 500kg, Nice Robus 500 High Speed

Scrie o recenzie

ASISTENTA COMERCIALA

Call Center 0348880021

WhatsApp Icon Persoane fizice 0771694939

WhatsApp Icon Persoane juridice 0771639838

SUPORT TEHNIC ONLINE

1.925 Lei
Am luat la cunostinta!
N-RB500HS
+

Motoreductor porti culisante 500kg, Nice Robus 500 High Speed

Verificati cu atentie compatibilitatea piesei inainte de a plasa comanda ferma. Piesele de schimb se achita doar in avans si nu beneficiaza de retur conform politicii interne si OUG 34/2014 (puteti consulta politica de retur). Va multumim pentru intelegere!

Piesa compatibila cu: Kit automatizare poarta culisanta max. 500kg Nice Hi-Speed ROBUS 500HS, RB500HSR10KCE, Kit automatizare hi-speed poarta culisanta 500Kg Nice ROBUS500HS MG cu 4 metri cremaliera zincata, Kit automatizare poarta culisanta 4m, 500Kg Nice RB500HSKCE si Kit automatizare hi-speed poarta culisanta 500Kg Nice ROBUS500HS cu cremaliera + releu WiFi gratuit

Descopera NICE Robus 500HS, motorul de automatizare pentru porti glisante cu o greutate de pana la 500kg si o lungime de pana la 8 metri. Dezvoltand un cuplu maxim de 360Nm si consumand 460W, acest motor puternic si rapid este ideal pentru aplicatii industriale intensive, cu o viteza de pana la 44 cm/s, ofera manevre rapide si sigure. De exemplu, pentru deschiderea unei porti de 4 m este nevoie de aproximativ 9 secunde cu RB500HS.

Cu tehnologia avansata Nice BlueBUS, controlul intuitiv devine posibil, iar conectarea cu pana la sapte perechi de fotocelule, dispozitive de control si semnalizare este simplificata, folosind doar doua fire.

Motorul Robus 500HS este echipat cu un senzor de temperatura care ajusteaza automat puterea motorului la conditiile climatice si ofera protectie termica pentru durabilitate si fiabilitate sporita. Performantele sunt imbunatatite de sistemul de detectare a obstacolelor si de programarea automata a timpilor de lucru, asigurand o operare inteligenta si sigura. Accelerarea si decelerarea sunt reglabile pentru o manevrare lina si sigura.

Constructia solida din aluminiu presat sub presiune si finisajul cu vopsea epoxidica confera motorului o durabilitate exemplara, in timp ce functionarea silentioasa pe rulmenti garanteaza un mediu linistit. Cu opt niveluri de programare, acest kit ofera flexibilitate si control total asupra automatizarii portilor culisante.

Cu NICE Robus 500HS, poarta ta devine mai mult decat un simplu acces - devine o experienta de siguranta si confort.

Avantajele motoreductorului Nice Robus 500 High Speed:

Performant: senzorul de temperatura adapteaza forta motorului la conditiile climatice, adaptand în acelasi timp si protectia termica. O selectie master/slave sincronizeaza in mod automat chiar si 2 motoare, permitand automatizarea portilor culisante cu doua canaturi contrapuse.

Sigur: accelerare și decelerare reglabile, la inceputul si sfarsitul fiecarei manevre.

Solid: deblocare cu maneta din aluminiu si deschidere simplificata.

Silentios: motoreductor cu rulmenti.

Specificatii tehnice motoreductor pentru poarta glisanta Nice ROBUS 500HS:

  • Alimentare: 24V
  • Putere: 460 (W)
  • Curent absorbit: 2.2 (A)
  • Viteza: 0.44 m/s
  • Forta: 360 (N)
  • Cicluri de operare: de la 20 / ora
  • Temperatura functionare: -20 ÷ +50 °C
  • Grad de protectie: 44 (IP)
  • Dimensiuni: 330x210x303 (mm)
Motoreductor porti culisante 500kg, Nice Robus 500 High Speed - NICE.RO

Dimensiuni porti acceptate NICE ROBUS 500HS:

Lungime poarta Nr. Cicluri / Ora
Pana la 4 metri 40
4 - 8 metri 20

Motoreductor porti culisante 500kg, Nice Robus 500 High Speed - NICE.RO Motoreductor porti culisante 500kg, Nice Robus 500 High Speed - NICE.RO

Intrebari frecvente ROBUS - GENERATIA VECHE

1) Ce trebuie sa fac daca, atunci cand apas orice tasta de pe telecomanda, LED-ul corespunzator nu se aprinde si poarta nu se misca? +
Verifica daca bateriile din telecomanda sunt descarcate si inlocuieste-le cu o pereche noua, daca este necesar.
2) Ce trebuie sa fac daca poarta nu se misca atunci cand trimit o comanda cu telecomanda? +
Asigura-te ca telecomanda a fost asociata corect cu receptorul instalat in unitatea de control a motorului. Daca nu este cazul, incearca sa repeti procedura de memorare.
3) Ce trebuie sa fac daca motorul nu se misca atunci cand trimit o comanda si LED-ul BlueBUS de pe unitatea de control nu clipeste? +
Verifica ca motorul este conectat corect la retea. Daca este conectat corect, verifica daca sigurantele nu s-au ars. Daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu un alt sigurant cu aceleasi caracteristici si valoare de curent.
4) Cum trebuie interpretat comportamentul luminii de avertizare cand motorul nu executa nici o manevra la primirea unei comenzi? +
Daca lumina de avertizare ramane stinsa, verifica daca comanda a fost primita cu adevarat. Daca folosesti un dispozitiv de comanda cablat, verifica daca LED-ul corespunzator intrarii PP se aprinde. Daca folosesti o telecomanda radio, verifica daca LED-ul BlueBUS emite doua clipit rapide. Daca lumina de avertizare se aprinde, observa numarul de clipit scurte. Acestea se repeta de doua ori, separate de o pauza de o secunda.
Numar de clipit Diagnostic Actiune posibila
1 Eroare BlueBUS Dispositivele BlueBUS recunoscute nu corespund cu cele memorate in faza de auto-invatare. Verifica daca dispozitivele nu au defectiuni si daca se identifica o defectiune, inlocuieste dispozitivul. Daca faci modificari, procedura de auto-invatare a dispozitivului trebuie repetata.
2 Fotocelula activata La inceputul manevrei, una sau mai multe fotocelule nu au permis miscarea. Verifica daca exista obstacole.
3 Limitorul "Forta motor" a fost declansat In timpul miscarii, poarta a intalnit o frecare mai mare. Verifica cauza.
4 Intrarea STOP a fost declansata Verifica conexiunile de la terminalul STOP pentru a identifica cauza care a condus la declansarea intrarii la inceputul, sau in timpul, manevrei.
5 Eroare in parametrii interni ai unitatii electronice de control Asteapta cel putin 30 de secunde, apoi incearca sa trimiti o comanda.
Daca motorul nu se misca, verifica placa electronica si inlocuieste-o daca este defecta.
6 Limita maxima de manevre pe ora a fost depasita Asteapta cateva minute pentru a permite limitorului de manevre sa scada sub limita maxima.
7 Eroare de circuit electric Deconecteaza toate circuitele de alimentare pentru cateva secunde, apoi incearca din nou sa trimiti o comanda. Daca motorul nu raspunde, incearca sa inlocuiesti placa electronica.
8 O comanda existenta nu permite executarea altor comenzi Verifica natura comenzii existente.
5) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului BlueBUS de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul clipeste cu o frecventa de un clipit pe secunda, unitatea de control functioneaza normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica ca unitatea de control este alimentata. Daca unitatea de control este alimentata, verifica daca sigurantele nu s-au ars; daca exista un sigurant ars, inlocuieste-l cu unul de aceeasi valoare.
- Daca LED-ul este aprins in mod constant, incearca sa opresti unitatea de control pentru cateva secunde. Daca conditia persista, inlocuieste placa electronica.
- Daca LED-ul emite doua clipit rapide, una dintre intrari s-a modificat: open, stop, declansarea fotocelulelor sau comanda de la telecomanda.
6) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului STOP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este aprins, intrarea STOP este activa in mod normal.
- Daca LED-ul este stins, verifica dispozitivele conectate la intrarea STOP pentru a identifica care dintre acestea este activ.
7) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului PP de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea PP nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea PP este activ.
8) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului OPEN de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea OPEN nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea OPEN este activ.
9) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului terminalului CLOSE de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins, intrarea CLOSE nu este activa.
- Daca LED-ul este aprins, dispozitivul conectat la intrarea CLOSE este activ.
10) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L1 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchidere automata" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L1 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L2, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
11) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L2 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide poarta la cateva secunde dupa ce fotocelula a detectat trecerea unui subiect" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L2 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L1, trebuie efectuata faza de achizitie a dispozitivului.
12) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L3 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "inchide intotdeauna" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L3 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L4, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
13) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L4 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "standby" nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare. In special, daca LED-ul L4 clipeste in acelasi timp cu LED-ul L3, trebuie efectuata faza de auto-invatare a lungimii vantului.
14) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L5 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "peak" (poarta incepe miscarea de deschidere la forta maxima, fara faza de incetinire) nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
15) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L6 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, functia "pre-flash" (lumina de avertizare incepe sa clipeasca la cateva secunde inainte de inceperea manevrei portii), nu este activa. Daca LED-ul este aprins, functia este activa.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
16) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L7 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, aceasta indica faptul ca intrarea CLOSE activeaza o manevra de inchidere. Daca LED-ul este aprins, intrarea CLOSE activeaza o manevra de deschidere partiala.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
17) Cum trebuie interpretat comportamentul LED-ului L8 de pe unitatea de control a motorului? +
- Daca LED-ul este stins in timpul operarii normale, motorul Robus este configurat ca Principal. Daca LED-ul este aprins, motorul Robus este configurat ca Secundar.
- Daca LED-ul clipeste, programarea functiei este in desfasurare.
 
Compatibilitate model:
  • ROBUS 500 HS
Disponibilitate:
La comanda

Automatizari

Alimentare Motor:
  • Motor 24V
Greutate maxima poarta:
  • 500 kg
Tip automatizare:
  • Culisanta

Manual de utilizare (idv0620a01en.pdf, 12,148 Kb) [Descarcare]

Manual de instalare (is0620a01mm.pdf, 4,373 Kb) [Descarcare]

Nici o recenzie postata

Videointerfoane NICE