Nice se dezvoltă în sectorul Automatizării Acasă, achiziționând V2, excelență italiană, care, din 1985, a proiectat și a oferit soluții integrate pentru automatizarea acasă și aplicații industriale. Calea de expansiune internațională și extinderea portofoliului de produse continuă să plaseze Nice printre cei mai importanți jucători din lume în funcție de amploarea soluțiilor oferite în segmentul Smart Home.
Cu sediul în Piemont din Racconigi (provincia Cuneo) și în filialele străine, V2 este o companie internațională în continuă expansiune care cuprinde conceptul de inovație tehnologică în toate formele sale, oferind o gamă completă de sisteme de automatizare pentru porți, porți de garaj, obloane, uși, bariere rutiere, jaluzele interioare, copertine și obloane.
Calitatea, siguranța și fiabilitatea sunt trăsăturile distinctive ale soluțiilor V2, proiectate cu grijă pentru a simplifica circulația zilnică a oamenilor. V2 adaugă valoare muncii profesioniștilor cu instrumente prin intermediul aplicațiilor pentru smartphone-uri și tablete, disponibile în App Store și Google Play Store, care permit gestionarea, controlul și configurarea parametrilor de instalare de la distanță și actualizările firmware-ului, intuitiv și rapid.
Cu o cifră de afaceri de aproximativ 30 de milioane de euro în 2017 și un export de aproximativ 90% în țări străine precum Franța și Spania, marca V2 este răspândită în peste patruzeci de țări ale lumii și include referințe de prestigiu, cum ar fi New York Times Building : zgârie-noriul, proiectat de arhitectul Renzo Piano, acasă al celebrului ziar, a ales excelența italiană a produselor de calitate V2 pentru automatizarea jaluzelelor interioare, contribuind la optimizarea managementului luminii naturale, căldurii, viziunilor externe și intimității.
"Suntem încântați să anunțăm acest nou acord pentru Grup", a declarat Lauro Buoro, fondator și președinte al Nice SpA, "ceea ce ne permite să continuăm pe calea creșterii și achizițiilor organice, oferind una dintre cele mai complete game de tăiere, marginea și soluțiile integrate pentru Home Security și Smart Home, menținând în același timp controlul și creșterea în sectorul Automatizării Acasă, la care se dorește achiziționarea V2. Astăzi, prezența V2 în companiile Grupului Nice ne permite să avem un portofoliu de produse de automatizare care sunt printre cele mai extinse din lume ".
Președintele V2 S.p.A., Antonio Livio Costamagna, declară: "Suntem încântați să fim parte dintr-un grup puternic ca Nice, caracterizat de capacitatea sa de a crește pe piețele externe în expansiune. Această afacere ne va permite să ne lărgim orizonturile datorită sinergiilor tehnologice și comerciale, luând întotdeauna în centrul atenției clienți profesioniști, pentru a oferi utilizatorilor sistemelor noastre emoția unei case și unui mediu de lucru primit, protejat și accesibil ".
Nice continuă pe calea creșterii internaționale și se extinde în sectorul Smart Home, achiziționând FIBARO, o marcă de lider în domeniu, care oferă un adevărat ecosistem wireless, modular pentru o locuință conectată, controlată și personalizată, adaptată nevoilor specifice ale utilizatorului. Datorită unei oferte și mai largi și mai inovative, Nice este gata să profite de oportunitățile unui segment cu un potențial de creștere ridicat, cum ar fi "Smart Home".
Înființată în 2010, cu sediul în Poznan, Polonia, în doar câțiva ani, FIBARO sa stabilit pe 6 continente și în peste 100 de țări, fiind unul dintre cele mai avansate sisteme wireless pentru Smart Home, proiectând și producând dispozitive cu Z-Wave și HomeKit protocoale în facilitățile și centrele sale de cercetare, cu scopul de a oferi o simplitate maximă în instalare, plug & play, posibilitatea accesului de la distanță și compatibilitatea cu sisteme terțe cum ar fi Apple HomeKit®, Z-Wave, Google Assistant®, Amazon Alexa® și Apple's Siri®.
Competențele FIBARO vor extinde oferta Nice în domeniul sistemelor de automatizare acasă, pentru a transforma viziunea unei locuințe complet conectate în realitate, peste tot în lume. Acest lucru va fi posibil datorită ofertelor complementare ale celor două companii, care au în comun strategia internațională, abordarea gândirii la proiectare, impulsul constant spre inovațiile tehnologice și, cel mai important, dorința de a pune oamenii în centrul atenției, de a dezvolta soluții care sunt ușor de implementat și de utilizat.
FIBARO oferă o gamă completă de produse Smart Home integrate: de la gateway-urile sale "Home Center", care sunt inima sistemului de management al clădirii și a clădirilor, până la cei mai avansați designi de senzori multifuncționali care monitorizează mediul interior pentru factori precum inundațiile , fum și prezența CO, inclusiv senzori care detectează dacă sunt deschise uși și ferestre, alarme acustice și camere de luat vederi. De asemenea, oferă controale inovatoare de căldură care optimizează temperatura casei și permit economii semnificative de energie.
Aplicațiile FIBARO simplifică controlul la distanță al sistemelor, cum ar fi alarmele de acasă, automatizarea și controlul senzorilor. Aplicațiile pentru smartphone-uri și tablete sunt extraordinar de ușor și intuitive și sunt disponibile în App Store, Google Play și pe web. În plus, este posibil să controlați dispozitivele FIBARO prin control vocal, alegând printre mai mulți asistenți virtuali, cum ar fi Google Assistant®, Amazon Alexa® și Apple's Siri® care răspund comenzilor vocale și întrebărilor utilizatorului, permițând gestionarea luminilor, automatizarea, camere video, controlori de căldură, senzori și scenarii în casă. Senzorii FIBARO sunt adaptabili și pot fi conectați la sistemele inteligente și la produsele celor mai renumite branduri internaționale, cum ar fi Abode, Sonos, Philips, D-Link, iRobot, făcând casa mai confortabilă, sigură și ecologică. Accesul la domiciliu și date sunt întotdeauna protejate de cele mai avansate sisteme de criptare.
"Suntem încântați să anunțăm această importantă nouă afacere pentru Grup", a declarat Lauro Buoro, fondator și președinte al Nice SpA. "Aceasta ne permite să accelerăm creșterea prin oferirea unui portofoliu de produse cele mai complete din sectorul Automatizare în Domiciliu și Acasă , consolidând astfel poziția noastră de lider pe piețele mondiale, caracterizată de cererea crescândă de soluții conectate pentru a permite consumatorilor să aibă propriile Smart Home-uri. Nice și Fibaro sunt unite printr-o inovație și digitalizare, precum și printr-o misiune comună: simplificarea vieții cotidiene a oamenilor prin oferirea unei experiențe extraordinare, simple, prietenoase și sigure, într-un spațiu interior pentru un confort maxim. Douăzeci și cinci de ani de la înființarea Nice, dorim să fim punctul de referință în oferirea de soluții de ultimă oră la scară globală în sectoarele Home Automation, Home Security și Smart Home ".
Maciej Fiedler, CEO și fondator al grupului Fibar Group S.A., a comentat: "Suntem bucuroși să participăm la o companie solidă și de succes ca Nice, în expansiune puternică pe piața internațională. Acest lucru va permite să ne consolidăm poziția prin intermediul sinergiilor tehnologice și comerciale. Credem că simplitatea este calea de urmat: cu opt ani în urmă, am luat decizia de a construi un sistem cu adevărat intuitiv și funcțional, pentru o casă primitoare, care este mereu lângă dvs., oriunde ați merge, datorită aplicațiilor pentru smartphone-uri, tablete și PC-urile să aibă informații constante despre și să controleze ceea ce se întâmplă acasă ".
În colaborare cu EdicomEdizioni și cu sponsorizarea FederlegnoArredo și Assotende, Nice și Green Building Connected Italia au promovat și organizat un seminar dedicat arhitecților, inginerilor și designerilor pe tema "Conectat în viață". Cum tehnologia în clădiri poate face casele mai confortabile. Evenimentul a reunit aproximativ 80 de arhitecți și designeri în TheNicePlace, cu experți în domeniu și profesori care au luat parte în calitate de vorbitori.
În special, participanții au inclus pe Mauro Roglieri, secretar al capitolelor Veneto și Friuli-Venezia Giulia din GBC Italia și directorul general al MR Energy, Michele De Carli, profesor asociat în domeniul energiei și construcțiilor de la Universitatea din Padua și Alberto Cecchetto, profesor universitar la Universitatea IUAV de la Veneția și proprietar al Studio Cecchetto. Roglieri a subliniat rolul GBC în publicarea temelor legate de durabilitatea ecologică, depășind dincolo de eficiența energetică, pentru a lua în considerare clădirea dintr-o perspectivă holistică: "Sustenabilitatea este ceea ce toată lumea vorbește și ne fixează toate obiectivele importante și fundamentale pe care trebuie să le realizăm. Deciziile care trebuie luate necesită un dialog constant, deoarece interesele și interlocutorii din jurul mesei sunt numeroase și diverse și este nevoie de o limbă comună ". Toți vorbitorii au subliniat modul în care confortul ambiental devine din ce în ce mai mult un factor-cheie în valorificarea clădirilor, deoarece calitatea construcțiilor de case și birouri are o influență semnificativă asupra sănătății psihofizice și a productivității activităților care au loc acolo.
Deosebit de remarcabil a fost contribuția lui Massimo Riggio, directorul general al departamentului de marketing de la Nice, care a descris oferta largă a companiei de sisteme inteligente de acasă și de automatizare a clădirilor, mai ales soluții pentru controlul iradierii și a luminii naturale, definind tendințele de creștere ale Smart Home. Smart Home Technologies se așteaptă să crească, de la 7,9 miliarde de dolari în 2017 la 27,2 miliarde de dolari în 2022 doar în Europa, conform previziunilor Statista. În 2018 observatorul Doxa a raportat, de asemenea, că în Italia, un italian din patru are cel puțin una în special în ceea ce privește aerul condiționat, încălzirea și securitatea. Se estimează că locuința automatizată este în valoare de 10% mai mult - se înregistrează o creștere a cererii de cazare cu prevederea instalării de sisteme hi-tech și 24% o renovare unde include, de asemenea, elemente de automatizare în proiectul lor ".
A doua parte a prezentărilor a fost dedicată unui schimb de opinii în rândul reprezentanților unora dintre companiile bine cunoscute din domeniu - Bandalux iGuzzini, Clivet și Manens Tifs - care au analizat cele mai recente produse și sisteme disponibile pe piață și au prezentat istoricul cazurilor clădiri certificate cu performanțe ridicate de confort
Un real succes! Acesta a fost cel de-al 21-lea Exposec pentru Nice din Brazilia. Expoziția, care a avut loc între 22 și 24 mai în São Paulo, Brazilia, a atras peste 45.000 de vizitatori între companii și profesioniști în domeniul securității. Standul de la Nice a fost unul dintre cele mai vizitate târguri, întotdeauna plin de clienți, perspective și presa specializată, dornici să obțină informații despre tendințele pieței de securitate și automatizare.
Pe lângă prezentarea de produse noi și exclusive, echipa Nice a făcut vizitatori într-o lume a soluțiilor conectate pentru automatizarea și securitatea locuințelor și a clădirilor, a oferit experiențe de angajare cu realitate mixtă și a discutat despre conceptele tehnologice ale casei inteligente, conectivității și performanței înalte produse pentru aplicații grele. "Ideea a fost aceea de a prezenta capacitatea tehnologică a companiei și tendințele viitoare din industrie", explică managerul de marketing și vânzări de la Nice, Brazila, David Girelli.
Potrivit lui Girelli, mulți clienți au fost prezenți la târg, iar alții noi au trecut prin standul interesat de lucrul cu marca. "Au fost atrași de soluțiile oferite de Nice și în special de gama largă și tehnologia produselor noastre", a spus el.
Nice achiziționează ACM, o companie cu sediul în Roma, oferind soluții de automatizare pentru obloane și copertine, consolidând astfel poziția sa în segmentul de automatizare a umbrei soarelui, confirmând că este unul dintre cei mai importanți jucători din întreaga lume în ceea ce privește varietatea de soluții oferite.
Înființată în anii '70, în Pomezia, Roma, de către familia Lanzoni, cu scopul de a oferi soluții tehnice la vârf și abilitatea de a intra pe piețe noi, ACM este un furnizor important de soluții pentru automatizarea rulourilor și a coperților cu 2017 cifra de afaceri care se ridică la aproximativ 17 milioane de euro, generată în principal în străinătate, în peste 40 de țări din întreaga lume.
Calitatea "Made in Italy" este o valoare esențială pentru Nisa: ACM oferă o gamă largă de motoare și accesorii pentru clienții internaționali care doresc să automatizeze obloanele și copertinele utilizând soluții simple, personalizabile proiectate și testate de personal calificat în departamentul de cercetare și dezvoltare fabricate și asamblate în Italia, la uzina Pomezia (Roma), în conformitate cu cele mai stricte standarde de calitate.
Lauro Buoro, fondator și președinte al Nisei SpA, a comentat: "Acesta este un pas important pentru Grup, care ne permite să ne continuăm creșterea economică atât prin achiziții cât și prin achiziții în sectorul Automatizări pentru locuințe și clădiri. Mai exact, această achiziție permite Nisei să își consolideze poziția în segmentul de automatizare a ecranului ".
Nice sponsorizează Pavilionul italian la cea de-a 16-a Expoziție Internațională de Arhitectură "La Biennale di Venezia", programată între 26 mai și 25 noiembrie 2018, confirmând rolul său de purtător standard al "Made in Italy" pe scară internațională, ideea de a trăi acasă inspirată de simplitate, inovație și conectivitate.
Pavilionul italian, condus de Mario Cucinella Architects, intitulat "Arcipelago Italia. Proiecte pentru viitorul teritoriilor interioare ale țării ", dorește să aducă accentul pe o Italia mai puțin cunoscută și să dezvăluie bogăția și potențialul unei zone din Italia care corespunde unui procent de 60% din teritoriul național și aproximativ 4000 de municipalități, adică 25% populatia. Pavilionul din 2018 din Italia dorește să fie "o oportunitate pentru țară, o reflectare a domeniului internațional util pentru comunitățile din aceste locuri"; o călătorie în viitor, investigând situația actuală și propunând o reflecție asupra unor probleme contemporane, cum ar fi periferia urbană, consecințele cutremurului, zonele dezafectate, căile ferate și mobilitatea. Scopul este acela de a sublinia dialogul existent, posibilele legături și continuități între aceste exemple și excelența pe care țara și-a exprimat-o în istorie.
Acesta este un concept pe care Nice a ales să-l susțină cu entuziasm și care este întruchipat de o companie care, prin 25 de ani de activitate, a devenit marca italiană de referință internațională în domeniul Automatizării locuinței și clădirii, prezentă în toată țara prin instalatorii și distribuitorii săi , oameni adevărați care, prin pasiunea și angajamentul lor zilnic, reprezintă spiritul Nice: deschis, simplu, inimitabil.
"Pentru noi colaborarea cu La Biennale di Venezia", afirmă Lauro Buoro, fondator și președinte al Nice S.P.A., "este una reală și semnificativă, cu cea mai panoramică reprezentare a scenei arhitecturale internaționale. Mai presus de toate, este o confirmare suplimentară a modului în care designul, cultura, căutarea frumuseții și experimentarea sunt parte integrantă a culturii corporative. Tema Pavilionului italian reflectă valorile care au însoțit întotdeauna creșterea de la Nice: o puternică legătură cu teritoriul nostru de origine, deschiderea spre piețele internaționale și provocările inovatoare cu care ne confruntăm cu conștientizarea identității noastre, a cunoștințelor noastre și a competențelor noastre și responsabilitatea socială ".
1234
Respectul pentru mediu și îmbunătățirea calității vieții sunt două dintre principalele concepte care conduc Nice în activitatea sa. Ne angajăm să definim scenariul nostru de sustenabilitate prin cercetarea materialelor și designului ecologic compatibil, inclusiv ambalarea produselor, a instrumentelor tipărite și a structurilor temporare ale expozițiilor care vor da viață noilor instrumente utile.
Primul pas în acest scenariu este reutilizarea creativă, numită "upcycling", a unor mobilier realizate pentru standul de la Nice la R + T 2018 din Stuttgart.
Când se reciclează ceva - de obicei, materiale plastice, hârtie, metale sau sticlă - este descompusă, astfel încât materialele de bază recuperate pot fi refolosite pentru a face ceva nou. Pe de altă parte, upcycling înseamnă utilizarea creativității pentru a transforma obiectele în produse noi de o calitate mai bună, care au o valoare mai mare decât cele originale, reducând astfel consumul de materii prime noi.
Urmand aceasta filozofie, partile standului nostru R + T 2018 vor fi reciclate pentru a crea obiecte simple de zi cu zi si gadgeturi de la Nice: textilele de cabina vor deveni cumparatori si rucsaci pentru uz cotidian, podeaua cabinei va da viata jucariilor din lemn de tip snap-fit forma diferitelor animale mici.
Acest proiect face parte dintr-o abordare a responsabilității ecologice pe care o implementăm în activitățile noastre zilnice. De exemplu, tacamurile folosite la standul de la Nice în timpul expoziției R + T 2018 reprezintă un exemplu concret al economiei circulare: toate articolele au fost fabricate în întregime din materiale naturale compostabile din surse regenerabile și 100% reciclabile. Acestea au fost eliminate în coșul de gunoi organic, pentru a fi transformate în compost, un îngrășământ natural pentru utilizarea pe plante și grădini.
Nice se extinde în sectorul Home Security, anunțând intrarea sa în calitate de acționar majoritar al Abode Systems, Inc., o companie americană specializată în oferirea unei game complete de produse și platforme tehnologice pentru consumatorii finali, pentru o locuință conectată și sigură.
Fondată în 2014, Abode este un start-up tehnologic, cu sediul în Palo Alto, California, Silicon Valley. Abode oferă soluții inteligente pentru securitatea la domiciliu și automatizarea automată a locuinței, combinând cele mai înalte standarde de securitate certificate UL cu opțiunea serviciului de monitorizare profesională, pe lângă hubul clasic de automatizare a locuinței cu ZigBee, Z-Wave și protocoale suplimentare integrate casa inteligentă. Cu un portofoliu mai mare de 15.000 de clienți care operează în 27 de țări, cu 100.000 de dispozitive conectate, în 2017 Abode a înregistrat venituri de aproximativ 7 milioane de dolari pe baza serviciilor de monitorizare expandabile și hardware care oferă performanțe solide și integrare inteligentă, făcându-l una dintre cele mai atrăgătoare Sisteme de securitate "DIY" pentru utilizatorul final, ușor de instalat și cu un magazin de comerț electronic disponibil online.
"Este o operațiune strategică pentru Grup" - declară Lauro Buoro, fondator și președinte al Nice SpA - "care ne va permite să ne extindem pe gama noastră de produse pentru a include sectorul Home Security pentru instalatori și utilizatori finali, consolidând astfel poziția de conducere a Nisei în SUA și America de Nord, o piață care se bucură de o cerere tot mai mare de soluții de automatizare Home & Building automatizată și Home Security. Acest parteneriat reprezintă o pârghie importantă în dialogul direct între Nice și utilizatorul său final, protejând totuși canalele de distribuție Business-to-Business și serviciile oferite profesioniștilor; oferă, de asemenea, oportunități inovatoare de integrare între diferite platforme și opțiuni extraordinare, foarte profitabile de vânzare încrucișată cu potențiali parteneri în sectorul asigurărilor, precum și o gamă de servicii de abonament suplimentare. La 25 de ani de la înființarea Nice, acesta este un alt pas înainte în procesul de creștere internațională, în portofoliul de produse și servicii oferite de grupul nostru, caracterizat printr-un accent puternic pe digitalizare, pentru a deveni punctul de referință în oferta soluții de ultimă generație la scară globală, în domeniul securității la domiciliu și al industriei Smart Home ".
Christopher Carney, CEO și co-fondator al Abode Systems, Inc., declară: "Suntem încântați să anunțăm acest parteneriat și să facem parte din Nice, un lider global solid cu aceleași valori culturale și strategice. Accentul pus de Nice asupra inovației pentru soluțiile tehnologice și cele mai avansate produse de siguranță la domiciliu de pe piață este o potrivire excelentă pentru clienții, partenerii și angajații noștri. Abode se poziționează ca o inițiativă inovatoare în piața inteligentă a pieței de asigurări de locuințe. Am lucrat neîncetat cu o abordare la nivel local pentru a construi produse care sunt simple, flexibile, fiabile și robuste și au lucrat întotdeauna pentru a păstra casele clienților noștri în siguranță. Apreciem concentrarea acordată de Nice asupra designului și experienței utilizatorilor; așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțelor pentru a urmări inovarea la cel mai înalt nivel și pentru a face din Abode cea mai căutată alegere pentru securitatea la domiciliu la scară globală. Sunt încrezător că împreună vom construi proiecte extraordinare în viitor ".
Pentru a sărbători acest pas important, Nice prezintă o nouă ediție specială a emițătoarelor Inti și Era P, care au fost create cu un decor personalizat pentru a marca aniversarea de la Nice. Aveți posibilitatea să alegeți între cinci culori atractive colorate, perfecte pentru a se potrivi cu starea de spirit a momentului, designul casei sau cele mai recente tendințe de modă. Grafica aleasă pentru această ediție specială dorește să dea valoare diferitelor tradiții culturale, amestecând moștenirea artistică și stilul contemporan: de exemplu, decorarea albastră acordă un omagiu ceramicii tradiționale Delft elaborată în Olanda în secolul al XVI-lea, în timp ce verde și galben modelul reinterpretează un motiv creat de renumitul artist francez Henri Matisse în secolul al XX-lea, iar decorarea alb-negru reamintește teme contemporane abstracte inspirate de natură.
Cu această ediție specială, dorim să acordăm valoare originilor noastre: electronică de control, care a contribuit la succesul de la Nice de la început, pasiunea noastră pentru design, creativitatea noastră și angajamentul de a realiza produse concepute pentru bunăstarea oamenilor.
Născut pentru a ușura viața prin simplificarea mișcărilor de zi cu zi, Nice oferă soluții inteligente de automatizare capabile să asigure că mediul înconjurător este modul în care locuitorii săi ar dori să fie în orice moment.
Expoziția internațională R + T 2018, cea mai importantă expoziție mondială pentru rulouri, uși, porți și sisteme de protecție solară, a fost un mare succes pentru grupul de la Nice: peste 300 de persoane au venit să viziteze în fiecare zi sediul nostru pentru a descoperii sistemele noastre inteligente, axate pe integrarea inteligentă, cu o abordare îndrăzneață a conectivității. Citiți mai multe despre inovațiile noastre, descărcați noutăți despre produse Nice.
Peste 500 de persoane s-au alaturat marii noastre partide miercuri, 28 februarie, pentru a sarbatori cu noi primii 25 de ani. Mai mult de 600 de fotografii au fost postate pe social media în timpul celor 5 zile ale evenimentului, iar un mare mozaic viu a continuat să crească zi de zi la standul nostru: vă mulțumim că ați făcut parte din Lumea Nice!
Nice se ocupă de mediul înconjurător, iar participarea noastră la expoziția R + T a fost organizată în urma unei abordări durabile. Părțile din standul de la Nice vor fi reciclate pentru a crea obiecte simple și obiecte obișnuite de zi cu zi, cum ar fi cumpărătorii sau rucsaci, printr-un proces "upcycling". În plus, vesela folosită în timpul târgului este un exemplu concret al economiei circulare: toate articolele sunt realizate în întregime din materiale naturale compostabile din surse regenerabile și sunt 100% reciclabile.
Suntem de 25 de ani, suntem tineri si căutăm căi care nu există (încă), gata să facă față cu noi provocări și oportunități cu tine.
Suntem cu toții #MadeOfNice!